Förr oss som är fast i Scrapträsket
Annika:
Jag har nog gjort lite nytt och gammalt om vart annat sedan jag började! Men har fortfarande inte gjort de stora händelserna som när grabben började åla, krypa, stå sjävl och gå! Känner att jag måste ta tag i dom stora händelserna! Bara jag har gjort dom så känns det nog bättre sedan. De andra fotona på dagliga händelser känns inte lika viktiga!
Har/haft lite scrapp. svacka! Men längtar till mässan i Gbg nästa helg. Då far jag landet rätt över med storm fart
På tal om mässa ni som varit tidigare. Är det bara kontanter de flesta tar eller tar några kort??
Tjooohooo, får också tillbaka på skatten jag 6600 och sambon 6700kr! Yes
Dessa lär att komma till använding. VI håller på att bygga på en våning på huset. Så det mesta får nog gå till lite inredning. Men lite får jag ta till scrapbooking också!
Titta gärna i mitt bildgalleri i mappen "om byggnad" så ser ni vårat projekt!
Oj här var det lungt. Passade på att titta in här lite medans grabben sover. Vi har tidigare varit ute i trägården och röjt lite...
Så underbart väder...
Tänkte skriva lite på min handlings nota till mässan i helgen! Åker till Kungälv på fredag. Ska bli så kul och få gå på min försa MÄSSA!
Nej det är igen mässa i Kungälv. Jag tänkte på den i Göteborg! Bara det att jag bor i Västervik och har en bror som bor utanför Kungälv och jag med familj ska bo där!
Nordiska stämpel & scrapmässan
http://www.kortmakaren.se/shop/ Här har du länk till mässan!
Tjej 83: Det ska bli jätte kul att åka dit... Listan är lååååååååååååång ![]()
Jag ska på mässan i Gbg. Jag ska dit på lördagen...