Inlägg från: Johanna 79 |Visa alla inlägg
  • Johanna 79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Malin ulrika: Ja om du inte kommer på var du laddat ifrån så skulle du absolut kunna få skcika mig en DVD. Jag har DVD läsare
  • Johanna 79
    Marajjah: Det är bl.a den jag tittat på. Då kanske man ändå skulle slå till på en sådan Om du känner dig nöjd. Får bli nästa gång jag är på något IKEA.
  • Johanna 79

JAg har heller inte kommit till mitt scrapbord ännu Jag som skulle börja på svärfars grattis kort. Drar mig visst för det... Vet inte hur jag ska börja!

• Johanna 79

Oj, oj jag fastnade också i detta fonts träsk!!! Vad kul och vad mycket fina!!!!!!!!! Jätte smidigt att hämta hem!

• Johanna 79
     Tll dagens alla nya snygga Lo:s!!
  • Johanna 79

Oj, oj... Här har jag många sidor att läsa igenom idag. Fick hastigt lämna datorn igår kväll då min minsting kräkte, bläää!
    Men håll tummarna för mig, det har inte blivit något mera efter det. Så hoppas att han klarar sig!
    Sedan på morgonen fick jag beskedet att min morfar har somnat in Gråter Så blir inget vidare uppmuntrande dag idag! Men ska ialla fall se om ni skrivit något kul här.

• Johanna 79

Tack alla

Min morfar har inte behövt lida. Har legat på skukhuset en vecka. Min mamma som har vakat sa att han vaknade till och var glad och pratade bara stax innan han somnade in!

Är lite sugen på att göra en minnes Lo av honom. Är det någon som minns vem det var som gjorde en sådan härom veckan??

• Johanna 79
    MAMMZY: Jag lägger ut den när jag gjort den. Känner att det kan vara en bra bearbetning. Jag och min morfar stod varan väldigt nära. Han bodde på tvärgatan från mig. Och min son på 4 år älskade honom. Han tog en påse med lite mat och gick bort med till honom. När vi fick över ibland. Och även när vi gkorde stor kok!

Emmixen: Styrkekramar till dig  Jobbin när unga nära går bort. Har varit med om det också. En kompis som gick bort i MS. Och en klass kompis på Gymnasiet fick sätta sitt liv på en fruktansvärt sätt!

Venezuela: Jag har norpat idèn från ett av dina grattis kort! Så nu ska jag försöka att få svärfars grattis kort klart!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket