-
jag har alltid datum med men oftast så står det på kortena. men på julaftons LO:sarna tyckte jag det var överskattat med datumTjej 83 skrev 2007-01-30 14:01:29 följande:man bör ju sätta datum på sina LOn, men om de inte passar in med en "lapp" o datum på. vad gör ni d? har kollat på några av dera o viss ahar inga datumja har skrivit alla på baksidan. men vill ha dem framme på någe snyggt sätt. kanju skriva med svart penna ner i ett hörn men de är ju inte såå snyggt alltid..
-
jag har investerat i foamstamps eftersom dem aldrig tar slut. man använder dem med akrylfärg så om det är något som tar slut så är det den men den räcker slkiit länge. för jag tycker att det alltid är vissa bokstäver som tar slut när man köper alfabeten och jag har itne råd att investera i en egen QK just nu.älvanpurjo skrev 2007-01-30 15:24:02 följande:har en fråga...jag köper QKs.dom är ju utstansade.bill ju ha alfabet.. jobbigt att köa helatiden.hur jag gör jag då?så svårt nybörjare hålltp å i 2 månader.gärna förklarat och gärna lenkar till där jag kan köpa matrialet. inte allt för dyrt
så foamstamps är mitt tips! -
älvanpurjo: å förlåt för att jag inte kunde svara på dina frågor om foamstamps, blev fullt upp men tur att loppan ställde upp
det är iaf stämplar som är som lite hårdare skumgummi, man duttar på akrylfärg på dem med hjälp av en svamp sen stämplar man, jag har 3 olika alfabeten varav et heter mixed alpha så det innehåller 3 av varje bokstav så egentligen kanske jag har 5 alfabeten
jag har ett som heter crybaby, påminner om tattletail och är av samma märke och så har jag jercy UC från making memories tror jag dem är...har köpt på bl.a. minneskatten.se för dem är sååå billiga på just foamstamps. -
wooohaa ännu ett ord till min privatas ordlistaCamasunary skrev 2007-01-30 22:16:52 följande:Hej hopp! Nu är jag tillbaks på banan efter ett rejält dopp i scrapträsket! 12 LOs på 2veckor; det är nästan så det har blivit Fnyzfart på mig Eller nja...kanske inte med tanke på att jag antagligen använt sååå mycket mer tid. Nu ska jag ta semester och sitta här och dega istället och glo på TV; såg Greys A. idag på riktigt och inte halvt om halvt över pysselhögarna...Annika: Kul att du fått ett papper uppkallat efter dig Är det glittriga krumelurer på??
fnyzig, fnyziserat, förfnyzat, förfnyzande, fnyzfart.... det måste vara fnyziska
-
i senaste numret av tidningen står det poststämpel 31/1 gäller!!! det står med rött å bold tor jag så det är säkert många som frågat!!
ska svara på frågorna jag åxå men ajg gör det snaaart -
1.har det nångång hänt någe kaosartat när du scrappat? (typ, vält en färgburk, råkat klippa/riva sönder pappret du skulle ha osv)
oooooooo ja fråga bara pylle å pyret vi skrattade gott åt varandras misstag på senaste scrapträffen
men här är ett exempel där jag tappade en foamstamp efter jag stämplat med den så det blev ett till L bredvid men då gjorde jag lika med U och S åxå så blev det en tuff effekt istället

2.har du slängt en LO? eller gjort om/förändrat efter en tid?
japp den här: eftersom jag var såååå missnöjd med den och mådde illa av att se den!

3.vad var de roligaste du scrappat om? oj måste vara "Jag är"
4.vad klarar du dej inte utan? Skärmaskinen, fluid chalk och floss
5.gör du fler åt gången? oftast inte bara om jag verkligen kört fast och är ändå scrapsugen -
på linslus har jag använt mig av Foamstamps mixed alpha
-
-
meli: jag har faktiskt gjort fram t.o.m 9 månader och matilda blev nyss 10 månader så dem kortena har jag ju inte framkallat än
så jag hänger med bra
har dessutom gjort 2-3 stycken med årets julkort
-
det var ju då när du utmanade oss med det som jag tog tag i sakenMinimalla skrev 2007-01-31 12:52:48 följande:Jag utmanade ju mig själv (och er andra... särkskilt du Camasunary *tittar strängt* ) att scrappa månadsLOs för ett tag sen. Jag har faktiskt kommit i fatt till 9 månader och hon blir 1 år den 24 feb. Tycker det är ganska bra jobbat, fast jag är inte jättenöjd med alla förstårs, men så blir det ju ibland...
för då låg jag flera månader efter
fast 8 och 9 månaders LO:sarna får ni inte se än