• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Helenaj skrev 2007-01-31 18:31:28 följande:
    ingen som har något förslag på hur man gör en LO om tänderna?till första året boken!
    tror att annika har en bra tandkarta i sitt galleri iaf, min dotter har inte fått nån tand än så jag har inte gjort nån hon är ju bara 10 månader Förvånad
  • Fnyz

meli: jag är i botten östeuropé med allt vad det innebär jag älskar spetsgardiner och "mer ÄR bättre" är min stil, men jag vet inte om mitt hus visar tydligt på min stil eftersom jag för det första har en helsvensk riktigt arisk sambo som gillar vitt, beige och IKEA dessutom så har vi itne inrett så mycket utan satsar all tid och alla pengar på firman just nu....

men ja jag gillar nog samma stil i verkligheten som i scrapvärlden!

• Fnyz
    gulleplutten skrev 2007-01-31 21:03:30 följande:
    hej alla! nån som vet om det finns nån scrapbooktidning man kan prenumerera på?
    japp scrapbooking mm. är en svensk scraptidning men nån annan får ge länken
  • Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2007-02-01 09:10:51 följande:
    GAH! Nu ligger alla mina blommor utspridda på bordet och golvet!Är hemma och vabar så vad gör man inte för lite fl-tid
    såg lika ut här nyss men det var min KATT som hade lekt lite inatt.....
  • Fnyz
    pylle skrev 2007-02-01 09:46:15 följande:
    ååå så lycklig nu var ut och hämta posten och där låg en rak och Elsie Flannigans 52 scraobooking challenges ååå det var såå mycket fint i den.
    å va kul nu måste jag ju ta mig en promenad idag  upp till pylle för en kopp kaffe och en dos elsie
  • Fnyz
    Fnyz skrev 2007-02-01 18:37:06 följande:
    har ni sett de här: www.aftonbladet.se/vss/klimathotet/story/0,27...jag tänkte hänga på så då ses vi inte på fl då
    eftersom min dotter är inne i en vägrasomna period så hade jag inte tid att gå å knäppa av all el men innan så knäppte jag av ltie lampor m.m så inte allt skulle lysa
  • Fnyz
    kanskesnart skrev 2007-02-01 23:07:30 följande:
    Annika: BOM, ja kanske det. Gillar inte bilder på mig själv bara, men de från barndomen går väl an.
    i min BOM är det ju itne bara kort på mig, utan på det jag gillar, på min familj m.m. men självklart även kort på mig, både barndom, skolår och graviditet. knäppte nyligen kort på mig själv när jag var nyfriserad och även när jag var uppsnofsad till min födelsedag så snart kanske de kommer lite LO:s med mig i nutid
  • Fnyz

loppan: tycker det låter bra jag fast jag skulle kalla fibers för garn inte snören tror jag Fundersam

• Fnyz

välkomna in att kika i mitt galleri, det finns minst 2 nya för ett att förundras över Flört den senast inlagda är en scraplift av webmosterhelene som ajg gjorde i en scrapliftstaffet inne på scrappiz. och den näst senaste är ett DTalster för hobbyhuset.se

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket