Förr oss som är fast i Scrapträsket
Claudia: supersnygg LO på SWE
Claudia: supersnygg LO på SWE
idag kom tidningen så nu har jag äntligen fått se min LO i tryck
sååå udnerbart
hihihihi va kul att du tagit med blöja åxå
finns ju flera sånna "jag älskar varje del av dig" som jag tänkt lift, kanske ska ta med blöjan på den
för er som inte har tidningen eller som inte hunnit fått den så härär min LO
http://www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/phpwjfkfb.jpg
har nu mailat tidningen å frågat om det här med kontrakt för de verkar ju mystiskt att det endast är jag som itne ska skriva på ett sånt.... jaja de kan inte hålla mig till något eftersom ajg inte skrivit på något
moahahaha
NU fick jag svar från tidningen och dem sa så här typ:
de första två numren hade de skickat ut kontrakt men de hade slutat med det och de var glada att jag hade mailat för det gjorde dem uppmärksam på att det behövdes yterligare information I tidningen om hur man går tillväga om man vill ha med en LO.
å sen sa dem att om jag ville vara snäll så fick jag gärna vänta åtminstonde 2 veckor med att lägga ut den men jag har ju inget bindande på det så jag har inte gjort något fel. men för att vara snäll så lägger jag inte upp den nånstans såklart.
och hädanefter skulle det tydligen vara 1 månad! som man itne skulle lägga ut den nån annanstans istället för 2 detr hade tydligen varit mycket.
(om jag förstod allt rätt, jagkan ha missuppfattat men jag väntar ytterligare svar från dem)
inafina: wow va fina dem var, Prins E blev min favorit åxå
helt min stil