Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ang pengar och tid så säger mig man inget!
    En kväll skulle jag åka till Papprika, när han jobbade, me barnen. Det var dåligt väder och jag fick typ dra ur honom att "han nog ville att ja skulle åka en annan dag", för han var orolig för vädret, men ville inte heller verka snål och missunsam...Då smälte jag en smula
    Och på kvällarna sitter han i samma rum som mig och spelar *hrm* WoW och jag scrappar, så kan vi sitta och småprata...Jag är nog den enda tjejen på FL som inte klagar ett dugg på att maken spelar WoW

Men ett litet tips ni som vill scanna mycket dekorerade LO:sar är att trycka till locket en aning under tiden ni scannar - det blir faktiskt inte lika illa då

• claudia79

Alltså det är inte klokt me Magnolia! Läste just en tråd på Scrappiz, där en tjej undrade var hennes beställning sen två månader tillbaka tagit vägen och hur hon skulle få kontakt med Magnolia. Hon hade ringt åtskilliga ggr och mailat fem ggr...Då svarade Magnolia " Ta kontakt med oss via mail eller telefon, vi har inte möjlighet att svara på såna saker här på Scrappiz"Förvånad ÖH...Ja va hade hon gjort sa hon?! GRR hade det varit jag hade jag varit skogstokig!  Och sen i vanlig ordning låser Scrappiz tråden, när folk börjar droppa negativa kommentarer...
    Suck..! Tur att inte alla butiker missöter sig som dem! ROS till alla ni

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-06 20:33:40 följande:
    Glöm inte bort Greys Anatomy kl. 21 brudar!!
    Vet ju redan hur det slutar ju!! Jaså...vill du verkligen veta hur det går?!?FörvånadFlörtnono, my lips are sealed

Sol30: Fin ny LO! Gillade också cirklarna

Mystjejen: Krya på dig!

Ingen som vet om det är nån Cybercrop på G - härinom Sverige eller over broad??
  • claudia79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-06 20:52:41 följande:
    Någon frågade om doptavla.Jag har två exempel i mitt galleri som jag gjort åt min scrapaffär.
    åååhh dem var söta* *
    Emmixen skrev 2007-02-06 20:52:12 följande:
    Vad är cybercrop? Dum fråga kanske..www.emmixen.se
    Hmm hur ska man förklara?? Till ex på Scrappiz viker de en helg, där sponsorerna får lägga upp säg 20 olika utmaningar - alla med pris i vinst! Så scrappar man så många man vill kan och hinner under den lördagen och söndagen..Det är SÅ kul och jag vill gärna vara med på nån nuRäcka ut tungan

Är ni föreste tävlingssugna för övrigt så har vi på Papp&Scrap scraplifttävling nu & nästa gång är det nån av mina LO:s som ska liftas Fiiina vinster
  • claudia79
    Fnyz skrev 2007-02-06 22:51:38 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-06 18:59:35 följande: Alltså det är inte klokt me Magnolia! Läste just en tråd på Scrappiz, där en tjej undrade var hennes beställning sen två månader tillbaka tagit vägen och hur hon skulle få kontakt med Magnolia. Hon hade ringt åtskilliga ggr och mailat fem ggr...Då svarade Magnolia " Ta kontakt med oss via mail eller telefon, vi har inte möjlighet att svara på såna saker här på Scrappiz" ÖH...Ja va hade hon gjort sa hon?! GRR hade det varit jag hade jag varit skogstokig!  Och sen i vanlig ordning låser Scrappiz tråden, när folk börjar droppa negativa kommentarer...Suck..! Tur att inte alla butiker missöter sig som dem! ROS till alla ni den där tråden är jag inblandad i, denna tjejen har tidigare i samma tråd åxå skrivit det där å då svarade magnolia åxå så där å så mailade hon igen å har ändå ine fått nått svar! det var i samma veva som alla vi som hade beställt klubbpaketet som aldrig kom,
    ja det är nog tur för Magnolia att de har de där klubbpaketen som är så poppis...annars kanske e-butiken skulle varit död för länge senFundersam
  • claudia79
    kanskesnart skrev 2007-02-06 23:13:56 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-02-06 20:52:41 följande: Någon frågade om doptavla.Jag har två exempel i mitt galleri som jag gjort åt min scrapaffär. Det var jag som frågade igår. Jag hittade dina tavlor själv, var inne och snokade i natt Angående clearstampsen så står det ju inget på SA om de är monterade eller ej. Hur ska man veta? Tycker det verkar krångligt att montera själv men det kanske inte är så svårt?Sol: Jag tyckte din senaste var jättefin! Gahhh, missade sista 10 minuterna av Greys *snyft*
    hmm skulle tro att alla clear stamps är omonterade..??Rätta mig om någon ser att jag skriver fel nu. Men det brukar ju stå om en stämpel är monterad eller..? hehe inte meningen att göra dig ännu osäkrare
  • claudia79

MamaKajsa: Jättefin LO, men om jag skulle lägga till något skulle det vara ett till kort på Georg under "or" men mer nere vid det andra kortet om du förstår vad jag menar.. Nu försvinner korten litegrann, tycker jag. Men va fint att den ska ligga framme vid ett så speciellt tillfälle: hoppas det går bra

• claudia79
    Marajjah skrev 2007-02-06 23:32:21 följande:
    Nya LO:s   Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Wow! Snacka om snygg PP på sol-LO:n Jättefina båda två...

Sitter själv med en LO till en skiss i tidningen..Jag tyckte om de skisserna, jag gillar när de är lite annorlunda former på skisser....som ni sett föresten i veckans scrapträskutmaning
  • claudia79
    MamaKajsa skrev 2007-02-06 23:41:01 följande:
    Claudia: ja ett kort till ska jag leta fram. så dikten ska uppåt o ett kort´vara där dikten är på ett ungefär alltså, tycker du?
    njae Ja tänkte nog mer att kortet ska sitta "bakom" dikten och uppåt ungefär som du gjort med det andra stora kortet, som sitter bakom blomman...eventuellt förlänga diktpappret (göra det större) utåt åt sidan till höger..Ja det är ju bara som jag tyckerGlad
    Marajjah skrev 2007-02-06 23:54:40 följande:
    ClaudiaHar jag gjort en PP på sol-lo:n? *fattar naaada*TACK för alla fina kommentarer om den iaf. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jag tyckte det..*fniss* När man sätter ihop många små pappersbitar till en bild?Skrattande

BV: YOU got mail!

Jag har nu läst min allra första halva av CK..Vad tycker ni andra om den? Är det den bästa scraptidiningen enligt dig? Jag kan ju säga så här att om jag inte visste att bling, rokoko, ös på så mycket dekos du orkar- LO:s är i ropet, skulle jag tro att hela amerikanska scrapvärlden var storfan av AliE I princip alla LO:s i detta nummer är stilrena, stilrena, stilrena...Visst det är ju fint också, men hallå?! Inte ens en endaste liten skitig papperskant?Gråter Är jag helt ute och cyklar??
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 00:07:22 följande:
    Claudia - haha, du har hittat CK Seriöst, CK har det stuket, skulle jag kanske tro.... Simple Scrapbook är ÄNNU mer clean. Har du kollat Memory Makers? Själv tycker jag att de LOs man mest stöter på här hemma är väldigt svenska... alltså, jag tycker inte att svensk scrap ser ut som det populäraste i USA .. eller nåt. *svamlar* Det är inte mycket shabby längre där..... eller så är det jag som inte ser det Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jo men visst håller jag med om att sverige har en speciell stil...Men om jag surfar på 2peas fastnar jag väldigt ofta för fransyskornas LO:s. Kanske blir en prenumeration på en fransk tidning - fast då blir det väldigt mycket att titta på bilderna bara*fniss*
    Men va bra då vet jag att CK kanske är den bästa amerikanska tidningen iaf
    Marajjah skrev 2007-02-07 00:07:49 följande:
    Ja, Claudia. Det kanske räknas som PP. Ååå vad stolt jag blev nu. Jag har gjort en PP. Det har jag aldrig gjort förr, inte vad jag vet iaf.  Å denna har jag ju tydligen gjort utan att jag vetat om det.ClaudiaJag hade nämligen fått för mig att det "bara" var PP när det blev en grej på ett papper, typ en bil eller så. FAst när jag då tänker efter så är ju en sol en grej på ett papper... *svammelsvammel* Nog dags för sängen snart innan jag har svamlat bort hela tråden.Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    hmm ja grejer på papper är väl det enda vi pysslar med
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket