Jo79 skrev 2007-02-08 10:25:50 följande:
Claudia: Hittar inte den butiken...? Vilken adress?Mamma till KaramEllen
Nej hemsidan funkar inte just nu tydligen utan man mailar bara sin beställning till
info@scrapbox.se om jag inte minns helt fel..Så jag vet inte ens om de har alla färger jag ville ha - närmare bestämt 7 stycken!

Mizty skrev 2007-02-08 10:25:26 följande:
Kanske är lite trög men använder ni distressdynor till att färglägga med eller refillfärgen?Är så sugen på att prova, men det är ju inte så roligt med bara två färger Shoppa, shoppa..... Jag är alltid så velig när jag ska köpa något t.ex. stämplar... Har bestämt mig att jag ska köpa när jag åker till stan, står sedan och kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha så då slutar det med att jag inte köper någon alls.. Blir så arg på mig själv, gör man så blir det ju aldrig någon samling Caroline, stolt mamma till Phenom!
jamen så är jag också när jag ska handla live scrapsaker...Står och tittar, bestämmer mig för en sak, sen bara"nä, kanske jag inte ska ha den iaf"...eller jo det ska jag nog...BLÄ! Det måste bero på för lite färdighet helt enkelt

Jag tycker det känns lättare att få en överblick över sortimentet på en webb-sida*data skadad oxå

*
SandraK skrev 2007-02-08 09:10:18 följande:
kikkan: har du embossat motivet eller har du vattenfast dyna? Jag brukar embossa när jag färklägger med distresser, för jag läste någonstans att det håller färgerna bättre på plats. Men om du redan gör det vet jag inte riktigt. Måla av lite av vattnet först kanske?
Får jag fråga, embossar du bara själva stämpeltrycket eller det färglagda också? Hur går du tillväga?
BV: Vilken fiiiin LO!! Så Balanserad och professionell ser den ut