Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mama77: Lyllos! Ha så mysigt!!

Fnyz: Det tänkte ja också på igår....Var länge sen man såg av henneFundersam

Jo79: JÄTTEfin LO!! Verkligen

• claudia79

Loppan: kanonfina bägge två!Men jag gillade bäst "vinter"

• claudia79
    Mystjejen skrev 2007-02-09 22:10:30 följande:
    Hello!Nu har jag en ny blogg... min gamla strulade heeela tiden...Har lagt ut minialbumet där nu, tyvärr syns inte texten men jag ska uppdatera senare.Men nu scrappar jag för fullt, en utmaning till the look blogg.Den måste bli klar ikväll...www.frusigoldson.blogspot.comFnyz: Ja, det är verkligen tur att du är snabbscrappare! Många LO:s blir det!!!
    så då har jag lagt till din nya blogg i favoriter då Men den där theLook-blogg...har du nån länk dit? Glad
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-09 23:37:10 följande:
    !!
    What?!?
  • claudia79
    MAMMSY skrev 2007-02-10 00:19:57 följande:
    Tankjo Tankjo Girlies för alla Grattis om Liftningen Huuu har haft det jättejobbigt här.. Orkar inte gå in på några närmare förklaringar, men tre av mina nära släktingar har inom loppet av tre veckor hamnat på sjukhus å har inte så långt kvar å bara de två senaste dagarna så har två av dom blivit sämmreOrkar inte synas här inne så mycket men jag tänker på er tjejer Kram från mig!!!
    Usch då!! *hård kram från mig* Hoppas på det bästa ändå för dina släktingar!! Det tär på en när ens nära och kära mår dåligt!
    Loppan79 skrev 2007-02-09 23:46:24 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-09 23:39:08 följande: Camasunary skrev 2007-02-09 23:37:10 följande: !! What?!? Jag trodde jag var den enda som inte fatta så jag frågade inte
    haha ja gömmer mig bakom att jag är en dum blondin
  • claudia79

Johanna79: De var kanonfina bägge två! Men jag gillar när man har nån slags ram runt hela LO:n...typ prickar, streck, ritade linjer  eller bara en tunn skugga me chalk, för att markera ett avslut på dem...men det är som jag gillar

• claudia79

Åhh jag var inne på Papp&crap nu och under "På G" ligger de underbara nya papprena från Basic grey och bara väntar på att bli köpta!!!Penga munSkrattande

• claudia79
    pylle skrev 2007-02-11 14:30:26 följande:
    Claudia79 shhhyyyyyyy inte tala om sånt när man har dåligt med pengar i scrapkassan =) men var tvungen att gå in och kika och dom var ju dunder fina älskar BG papprena
    hihi förlåt, men kunde inte låta bli! Jag har lagt ihop en önskekorg, men vågar inte klicka köp förräns nästa fredag, då vi får pengar......Men då***
  • claudia79
    malin ulrika skrev 2007-02-11 22:56:15 följande:
    2 Frågor:1) Ni som har glue-runners, vilen har ni och gillar ni den? Jag gillar själva iden, men börjar tröttna på min Tombo, halva klistret sitter ofta kvar på pappret som åker in, väldigt irriterande...Kanske finns det bättre märken?2) I vår julklapps-scrap-swap så fick jag bland annat nån sorts dekoration som liksom är som en "krumelur" som sitter på ett genomskinligt papper. (Från "Bohemia"). Jag trodde det var en gnuggis, men det verkar det inte vara! Vad ska man ha den till? Själva krumeluren är liksom halvt om halvt "utstansad" ur resten av plasten, ska man alltså klistra in hela plastbiten, med krumerlur och allt? (Blir det snyggt?)Nån som har nån aning? Fick den av Tbulle, men vet inte om hon håller hus här fortfarande...
    Det låter som en Transparency Swirl....En sån fäster man med bra lim, som inte syns när det torkat, brads, limpenna eller gluedots som man döljer med andra dekos sen...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket