Inlägg från: scrapparlotta |Visa alla inlägg
  • scrapparlotta

Förr oss som är fast i Scrapträsket

fraise:

Haha jag känner igen mig. Är farligt nära att bli shoppingberoende. Bara MÅSTE ha den saken/pappret/färgen/figuren/stämpeln........sen ska jag inte köpa mer på läääääänge. Haha, håller max två dagar, sen bara MÅSTE jag ha det pappret åxå eller den "vad-det-nu-är". Så det är en DYR och farlig hobby vi har hittat där "ha-begäret" bara växer och växer.........

• scrapparlotta

claudia 79:

så fin den var då

Usch, jag har kommit i nån scrapparsvacka igen. Orkar inte gå dit Jag är alldeles för trött för att scrappa, borde gå och lägga mig nu. Har blivit många sena kvällar/nätter nu ett tag, det börjar väl sätta sina spår nu. Såååå dödstrött. Snälla nån, sparka ut mig här ifrån nu och säg till mig på skarpen att jag ska gå och lägga mig.

Hoppas jag återfår scrapparlusten i helgen.

• scrapparlotta

Mizty:

Ja, bäst att lyda dig.......jag ska sova såååå gott. Fast snart vaknar väl lilltjejen och ska ha sitt lilla nattamål.

God natt tjejer, sov gott ni med

• scrapparlotta

InaFia:

Gud så snygga LOer. Gillade speciellt "bakom galler" (det lilla kortet i hörnet gillade jag där) och "akrobat". Det var ingen skön sovställning det där

• scrapparlotta

malin ulrika:

Samma här, har endel papper som jag inte vill använda egentligen för dom är så fina. Men så tänker jag som så, vad gör dom för nytta i min pappershög? Ingen som ser dom där......Men man skulle kanske sätta dom i albumet som dom är ja.......hehe bra ide

• scrapparlotta

theosen:

Jättefint kort.

Nej, jag lägger inte in allt jag gör här på detta galleriet. Här lägger jag bara ut dom som jag är lite extra nöjd med. Men på scrappiz sida, i mitt galleri, lägger jag ut allt.

Har haft strömavbrott här hela dagen, den kom nyss tillbaka. Var rädd att jag hade missat massor här idag. Men ni har varit rätt lugna i tråden idag. Scrappar ni kanske ?

Nu ska jag ner och ge lilltjejen lite potatispure för första gången.....gissa om det ska fotas och scrappas om sen

• scrapparlotta

Ååå vad kul det låter, ni som ska träffas imorgon och scrappa ihop. Varför bor jag långt bort i skogen för? Hade gärna hängt med annars (om jag hade fått förstås).

Fast jag ska ha en kompis och min syster här imorgon, så vi ska sitta och scrappa. Så det blir ju kul, men det hade varit kul att träffa er scrappträsk-folk med

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket