Inlägg från: scrapparlotta |Visa alla inlägg
  • scrapparlotta

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Johanna:

Japp här är en till som ska hoppa ner i sängen och sova gott.

God natt alla scrappare sov gott

• scrapparlotta

Mystjejen:

Ja visst är det så svårt att låta bli att handla fler saker. Man ser ju dagligen en MASSA saker man bara MÅSTE ha. Och jag har sagt att jag inte får köpa nåt mer nu innan mässan, får se om jag lyckas hålla det löftet. Ska ju köpa clear stamps, står överst på min önskelista nu, men jag ska försöka hålla mig till mässan och köpa dom där. Men det är inte lätt inte.......

• scrapparlotta

mittlillalejon:

Jag har en kompis som handlade en QK och några dies på magnolia förra veckan (tror jag det var) och hon sa att dom var dyra där. Anledningen till att hon handlade där var att hon fick ett presentkort där med en lite större summa pengar på (den lyckosen). Annars hade hon hadlat nån annanstanns sa hon. Så jag tycker nog att du ska kika runt lite, tror säkert du hittar billigare på andra ställen. Kan dock inte tipsa dig om nån särskild shop.

• scrapparlotta

MAMMSY:

Precis så har jag tänkt med. Fattar inte riktigt varför man ska förbeställa. Jag tycker det ska bli så kul att åka dit och se allt "live". Och som du säger, klämma och känna lite på sakerna. Jag kommer inte att förbeställa. Men sen är ju detta min första mässa, så man kanske missar nåt om man inte förbeställer......jag vet inte. Kanske finns nån fördel med att förbeställa som jag inte har kommit på än

• scrapparlotta

fiasofia:

Men hur gör man en förbeställning? Betalar man innan, eller där? Hur vet man om just den shopen ska till mässan? Och tänk om man gjort en förbeställning, och sen får förhinder att åka. Man kan ju bli sjuk eller nåt. Vad händer då?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket