Förr oss som är fast i Scrapträsket
Jen82:
Kikade på din blogg, jättefina Loer allihopa
Jen82:
Kikade på din blogg, jättefina Loer allihopa
malin ulrika:
vilken fiffig ide, skulle man kanske ta efter. Snygg ordning du har i din hylla
kansksesnart:
Hehe, vilken hemsk dröm. Förlåt om det var jag som drog in dig i den drömmen, det var ju jag som snackade akrylfärg och foam stämplar med dig bla. Gott att vakna då och upptäcka att allt bara var en dröm
Fiafisen:
Wow vilken fin LO, så härliga färger och rubriken och.......ja allt
Kanon!!
Fiafisen:
Ja, jag tror jag kommer att lifta lite med
Så fin. Rubriken, du hade lite tjockare papper i skrivaren och sen målat rubriken i den färgen.......var det så? Hur tjockt papper då?(hur tjockt papper vågar man skicka in i skrivaren?) Och vad har du målat med?
Rubriken är ju bars såååå läcker!!!!!
Cheri:
VA, gillade du inte den LOen. Jisses, den var ju kanoners. Hur läcker som hellst
Marajjah:
Skulle vilja ha en annan blogg än min blogg.se. Den krånglar så mycket tycker jag. Men den du har, blogspot.com, är den på engelska eller? För när jag skulle registrera en ny blogg där, stod allt på engelska. Jag är så kass på det så jag struntade i det.
Marajjah:
Tack för ditt stöd
. Jag ska försöka ge mig på det då. Men inte ikväll när jag är trött. Kanske är bättre när man är lite pigg att försöka ge sig på engelska
Mitzy:
Wow vad fina kort, är det dina första du gör?? Jisses, snacka om tallang
Sol30:
Jättefin LO. Så snyggt med dom där prickarna......måste nog testa det åxå.
Cheri:
Måste säga att det var en kul tråd du startade upp, "träsktrollen in på bara skinnet". Jättekul att läsa vad ni andra är för figurer
Hjälper fraise att puffa upp frågan hon ställde innan, för jag vill åxå veta var man kan köpa några clear stamp, både alfabet och swirls. Så vem har mest att välja på?