Inlägg från: scrapparlotta |Visa alla inlägg
  • scrapparlotta

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MamaKajsa:

Ok, tack. Då får jag skriva till en akrylkloss i större modell på min inköpslista till mässan nästa helg. Den börjar bli lååååång

Jo79:

Du är modig du som vågar beställa av Magnolia. Jag har varit nära många gånger, men inte vågat tillslut. Det brukar ju bli strul där. Håller tummarna på att du får dina saker snabbt

• scrapparlotta

fraise:

Hehe, ok. Jag började undra när en sa så och den andrde si. Men då vet jag, då får ett större akrylblock så kvar på min inköpslista

• scrapparlotta

Ja nu skulle jag vilja ha hjälp med en rubrik igen. (Det är helt klart det svåraste på en LO, att komma på en bra rubrik.) Jag ska göra en LO till min lilla mamma. Fotot jag ska använda är ett kort på hennes ääälskade katt. Han är en sån där katt som får göra allt utan att det gör nåt, typ. Skulle hon haft en kristallvas och han hade vält ner den hade det inte gjort nåt. En sån bortskämd katt är det. Nån som har nåt bra tips på rubrik då?

Hade lite planer på "herren i huset" (hon har ingen annan herre i huset nämligen). Men jag vet inte, vill ha lite andra förslag åxå. Hjälp mig!

• scrapparlotta

åh, jag fick mina clear stamps idag, swirls v 2, såå supersnygga dom var

Fina LOer ni lagt upp idag tjejer.(ni som gjort det alltså)

• scrapparlotta

Fnyz:

Wow, vilken härlig LO

Usch, nu har jag lagt en order på scrapoteket, fast jag lovade att jag inte skulle köpa nåt innan mässan på söndag. Fy på mig! Tur (eller otur.....beror på hur man ser det ) så la jag beställningen INNAN jag betalade våra räkningar. Hua vilka baddare till räkningar vi hade denna månad då.

Ni som ska till mässan i Göteborg i helgen, vilken dag ska ni dit? Jag ville dit på lördagen, men min syster kunde inte då. Så vi får åka på söndag istället. Jag ska fixa en liten skyllt som jag ska ha på min ryggsäck (bra att packa köpta saker i ) där jag ska stämpla mitt nick på. Så om ni ser mig, kom gärna fram och hälsa. Vore kul!

• scrapparlotta

Ok, så dom flesta ska dit på lördagen. Så synd, men hoppas ni får en härlig dag. Det ska jag ha. Och min önskelista är låååång, för lång . Jag har fått lov av min sambo att växla in våra småpengar som jag kan handla för. Det är nog ca 1000kr där i alla fall. Dom ska sättas sprätt på

• scrapparlotta

Till alla er som har lagt ut nya Loer här idag.....supersnygga.

NyfikenÖrn:

Ok, ser du en ryggsäck med "kikkan75a" på så är det jag (Jag kallas så på Scrappiz, så jag skriver det). Visst ska det bara bli såååå kul??

• scrapparlotta

annika:

Ska du till mässan i göteborg? Vilken dag i så fall? Jag ska dit på söndag. Och, japp, jag ska nu sätta mig och göra en liten skylt som jag ska ha på min ryggsäck. Jag skriver det jag heter på scrappiz, och då blir det "kikkan75a" Vore kul att träffa er där (ja ni som ska dit då )

• scrapparlotta

annika:

Ja, jag hade åxå gärna åkt på lördagen istället för på söndagen, men min syster som ska med kan inte på lördag. Så det bara hålla tummarna att inte allt är slut. Du kan väl spara liiiite åt mig i alla fall

• scrapparlotta

Måste fråga, nu när det är såå underbart väder ute, scrappar ni lika mycket då? Eller är ni ute i vårluften istället? Jag är ju ute nu på dagarna och njuter, samtidigt som min scrapparlust skriker.......Vill ju scrappa åxå....Och nu när vi går mot bättre och bättre väder lär det väl bli minder och mindre scrappat Svårt det där, jag vill vara ute i vårluften och jag vill sitta inne och scrappa.....hmmm

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket