Förr oss som är fast i Scrapträsket
Camasunary:
Ok, det låter bra. Då ska jag gå dit och köpa det. Tack för tipset
Camasunary:
Ok, det låter bra. Då ska jag gå dit och köpa det. Tack för tipset
claudia:
Vilka fina LO:er, och receptet på den chokladbobm verkar ju hur farlig som helst
Är den svår att göra, chokladbomben alltså?
venezuela:
Det kommer säkert gå huuur bra som helst i kväll, och den LO du har lagt in här uppe är ju helt underbar. Vilket härligt kort
Den LO:en kanske jag liftar nångång
pyret:
Jag har skickat in till LO:er till tidningen, men inte kommit med
Tjej 83:
Wow, det vore nåt att ha.....tänk om man kunde ha lite pengar ändå........men just nu tillåter inte vår ekonomi nåt sånt. Hade ju varit perfekt att ha sina papper i.
Bitte:
Grattis till tjejen. Visst är dom underbara, dom små liven
Är det nån här som har varit på mässan i Göteborg idag? Jag skulle så gärna velat vara där. Men jag får väl vänta på mässan som är den 1 april. Hoppas vi har fått lilla Tuva att äta ur nappflaskan då. Vi övar för fullt......går sådär kan jag säga. Men vi har väl ett tag till på oss att öva.
Jag har nu en ny blogg där jag lägger ut mina LO:er. Min förra blogg fick en riktig "knäpp". Den sidan slutade funka
av nån konstig anledning.
Men en ny nu alltså, om ni vill kika in.
www.scrapparlotta.blogg.se
Nu är jag här igen efter en kort paus i scrappandet. I tre dagar nu har jag varken haft tid eller lust att bry mig om scrappingen....hua vad hemska dom dagarna var
. Men nu är jag på G igen
Har väl missat massor här under dom tre dagarna, ni skriver ju som tokar här inne. Nåt viktigt jag missat??
Jag behöver eran hjälp lite med. Håller på med en LO nu där Tindra och hennes pappa gör en snölykta. Behöver lite förslag på rubrik. Tänkte mig först bara "snölyktan", men det låter tråkigt. Nån som har nåt bra att komma med?
Skumpis:
Dom var fina bägge två, men den med tre blommor på är nog bäst.
Helenaj:
Tack för tipset om barnmatsburkar. Lär väl bli några här nu framöver, då vet jag vad jag ska använda dom till när dom är tomma
Nenna 81:
Vilken härlig LO, så fin så
Hur gör ni för att få in en liten bild på era LOer här i inlägget??