Förr oss som är fast i Scrapträsket
Nehe, nu ska jag gå och lägga mig......redan. Tidigt för att va mig, japp, men nån gång måste jag försöka gå och sova lite tidigare.
Så God Natt tjejer. Vi syns nog imorgon
Nehe, nu ska jag gå och lägga mig......redan. Tidigt för att va mig, japp, men nån gång måste jag försöka gå och sova lite tidigare.
Så God Natt tjejer. Vi syns nog imorgon
2xA:
Vilka fina LOer, speciellt den översta gillade jag jättemycket
Sol30:
Haha, jag tänker åxå så, att jag bara MÅSTE vinna pengar så jag kan handla alla scrapbookinggrejer jag vill ha. Varje dag innan jag tittar på den rätta keno raden så ber jag att jag ska ha vunnit en massa pengar........än har inte mina böner blivit hörda
Jag köper tiss, spelar lotto, tipar........men inte vinner jag inte.
sol30:
Nä, då är det inte lätt att vinna. Fast å andra sidan kanske det är du som tjänar mest på det.....för alla pengar jag lägger ut på tips och lotter och inget vinner så är det ju jag som förlorar pengar.....Men tanken på att vinna en större summa (eller mindre)och kunna kanske köpa en craft robo eller andra saker som står på min önskelista gör att jag inte kan låta bli att spela. Sen tar jag alltid sambons pengar att tipa för, så min scrapparplånbok blir inte drabbad......
annika:
wow vad kul
Så arg jag är idag då!!! Jag och min syster skulle på en liten scrapbookingkurs/träff. Har nu i flera veckor övat lilltjejen på att ta nappflaska och jag har pumpat, pumpat och åter pumpat för att försöka få ut några droppar mjölk (har inte funkat riktigt bra att pumpa ur mjölk för min del) som sambon kunde ge lilla Tuva idag då. Och jag har sett fram emot detta, träffa andra som åxå tycker scrapbooking är livet.......och vad händer.......inställt...grrr! Magsjuka! Så idag är jag SUR!
Mtzty:
Försöker åxå tänka så, att om nån vecka ska jag på mässa....känns liiite bättre då.
Tack för era tröstande ord.
MAMMSY:
Grattis, vad superkul
Ja, trots att min dag började så tråkigt, med inställt scrapparträff och så, så blev den bra i alla fall. Jag och min syster träffades ändå och scrappade. Så jag hann bli färdig med en, den ligger nu i mitt galleri.
En undrdar om clear stamps, vad använder ni för stämpeldynor? Går det bra med typ fluid chalk eller versa color? Och när ni rengör dom, använder ni då stämpelrengöringsmedel? Bara MÅSTE köpa mig dessa underbara clear stamps, bara jag kan välja vilka jag ska ha
BV:
Ok, då vet jag. Då är det bara ett problem kvar innan jag kan köpa mina clear stamps. Och det problemet får jag försöka lösa själv......och det är att jag måste bestämma mig vilka jag ska köpa. Kan ju (tyvärr) inte köpa alla.....