Förr oss som är fast i Scrapträsket
Nu ligger min senaste LO i galleriet. Är faktiskt riktigt nöjd med den. Jag gör ett försöka att länka dit, vet inte om det funkar.
www.familjeliv.se/krypin/kikkan/gallery/php7uiwva.jpg
Nu ligger min senaste LO i galleriet. Är faktiskt riktigt nöjd med den. Jag gör ett försöka att länka dit, vet inte om det funkar.
www.familjeliv.se/krypin/kikkan/gallery/php7uiwva.jpg
Tack tjejer
Tänkte jag skulle titta in på Stellas......eller ska jag våga det. Det låter farligt tycker jag
Oj, nu har jag kikat in hos "stellas". Usch vad mycket fint dom hade och till vettiga priser......hmmm......detta blir svårt att motstå.......
Har missat nåt kanske, vem eller vad är SA:s blogg? Hänger ju inte med här riktigt varje dag.
Åh, jag fick mina deklarationspapper idag......jag får tillbaka 9000 kr..................tjoho
Är så glad. Ska ta en hel del av dom och shoppa loss för...........hehe
Så måste jag säga att ni som har gjort nya LOer............sååååå snygga........som vanligt
Emmixen:
Hej, var har du varit?? Kul att du är här igen i alla fall
Hjälp mig med en rubrik. Det är på julafton och tomten ger Tindra en julklapp. Vad ska jag ha för rubrik? "Tack snälla Tomten" hade ju varit perfet, om det inte var så att jag hade den rubriken på förra årets julaftons-LO.
Så kom med förslag
Lilybee:
Om du ska måla med distresser så bör du antingen embossa motivet eller använda vattenfast dyna. Jag brukar använda Brilliance (kan vara felstavat) som är vattenfast. Ibland embossar jag.
tjej 83:
Japp, nu läste jag i RAKtråden.
Anar att det finns nån här i träsket som har Swirls 2 (clear stamps).Jag har skickat efter såna nu (och jag väntar som en tok på dom). Men jag har en liten fråga, hur stora är dom? Jag menar så mina akrylklossar passar dom. Jag har bara två stycken, den ena är 10x10 cm och den andra är 12x4 cm. Är dom försmå?