• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

kom just hem från magnolia eller ja en stund sen hehe
    ja butiken va ju större så klart. men de hade ju inte inne mer saker. ja fråga om de fanns någe nytt men hon sa neej de har vi inte. vi ska få in lite saker nu efter mässan är slut. men inte mycket.
    så de lura mej på hemsida haha.
    men ja fick ju köpt de ja skulle.

men en sak till, de hade ju laggt ett papper upp o ner i en hylla, så ja trodde de va bubblor o tog ett, tänkte till babysim LO, men när ja kom hem ser ja att de är stora snögubbar. men på baksidan fanns mina bubblor, (snö??) ja vet inte. men den passar iaf hehe..

• älvanpurjo

var på panduro idag.. de sa att de skulle ham assa nytt den 1 feb... men nä dom hade inte orkat packa upp än...
    grrrrrrrrrrrrrr vill ju..
    jag osm har 50kr rabbat där :)

• Lilybee

Det verkar vara lite hätsk stämning mot Panduro Flört Jag jobbar där i vanliga fall och tycker också att det är för dåligt att skicka ut en katalog när inte varorna har kommit in till huvudlagret än...

• Örnen76
    älvanpurjo skrev 2007-02-01 15:38:14 följande:
    var på panduro idag.. de sa att de skulle ham assa nytt den 1 feb... men nä dom hade inte orkat packa upp än...grrrrrrrrrrrrrr vill ju..jag osm har 50kr rabbat där :)
    vad snopet!!
  • kela81

två nya lo:s i mitt galleri, under starka bilder....Kingsburg och sequoia....
    Äntligen så är jag klar med mitt Californien album och kan scrappa n¨tt annat...inte en dag för sent Det var ju bara i maj jag var där

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket