• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Bark

Oj vad snugg Fnyz. Gillar verkligen färgerna.

Mamma till Jasmine & Timmie
  • kela81

jag håller med-fnys-superfin och underbara färger!

kommer att bli fru 4/8 07
  • Loppan79

Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa? FundersamFörvånad Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller? Flört

• MiaB72
    Loppan: Klart du ska scrappa! Vad pratar han om - städa? Nej, sånt vill man ju inte gå tidigt för
  • Jo79
    Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande:
    Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa?  Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller?
    Myyycket vettigare! Hade han börjat städa om han gått tidigare? 
    Mamma till KaramEllen
  • Mystjejen

Han menar nog städa bland dina scrapsaker... eller...??!!

• Loppan79
    Jo79 skrev 2007-02-08 15:48:24 följande:
    Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande: Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa?  Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller? Myyycket vettigare! Hade han börjat städa om han gått tidigare?  Mamma till KaramEllen
    Tyvärr måste jag nog svara ja på den frågan
    Mystjejen skrev 2007-02-08 15:53:08 följande:
    Han menar nog städa bland dina scrapsaker... eller...??!!
    Jo, det kanske han menar och det kan jag ju starkt hävda att jag har gjort för det kan han ju inte kolla Flört
    MiaB72 skrev 2007-02-08 15:48:20 följande:
    Loppan: Klart du ska scrappa! Vad pratar han om - städa? Nej, sånt vill man ju inte gå tidigt för
    Nä, precis vad jag tyckte
  • kela81
    Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande:
    Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa?  Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller?
     Städa VAd är det Du kan ju alltid scrappa om att städa-blir han nöjd då
    kommer att bli fru 4/8 07
  • Loppan79
    kela81 skrev 2007-02-08 16:08:18 följande:
    Loppan79 skrev 2007-02-08 15:44:59 följande: Har för en gångs skull åkt hem tidigare från jobbet, lämnat dottern hos mormor och ska scrappa! Vet ni vad maken säger? Å vad bra att du slutar tidigt då hinner väl du städa?  Sluta tidigt=städa, jag fattar inte ekvationen. sluta tidigt=scrappa verkar väl vettigare. Eller?  Städa VAd är det Du kan ju alltid scrappa om att städa-blir han nöjd då kommer att bli fru 4/8 07
    Ha, ha kanske ska föreslå det Flört 
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket