• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    SandraK skrev 2007-02-08 21:24:05 följande:
    Alltså, jag måste bara få säga att jag verkligen älskar min chestnut roan-chalk! Jag gjorde ett kort igår, och blev inte alls nöjd med resultatet och insåg att jag klistrat fast allting för snabbt, för jag ville chalka kanterna. Så jag gjorde ett kort till med samma papper, men med chalkade kanter och blev om än inte helt nöjd, så i alla fall hyfsat nöjd! Vill ni se vad jag menar, kika in på min blogg: smamirakel.blogg.se/Det är helt klart min favvo-färg!
    Ja vilken skillnad det blir!! Min man brukar reta mig för att jag chalkar så mycket...men han har minsann fått äta upp det både en och två ggr, för det blir så otroligt fint med chalk
    Sol30 skrev 2007-02-08 21:34:57 följande:
    Funderar på att beställa lite från Scrapfun. Nån som har beställt därifrån? Funkar det bra?
    Ja hon är kanon att ha och göra med!
    kela81 skrev 2007-02-08 21:38:27 följande:
    nu så har vi bokat bröllopsfotograf Gissa om jag längtar efter att få scrappa korten kommer att bli fru 4/8 07
    Kul! Ska ni gifta er oxå?? Jag tänkte om det bara var så att ni skulle ta korten till scrappingen hihi

NÄ!Nu är klockan 22 och då skulle jag scrappa har jag lovat mig själv Tjingalong!
  • Mystjejen

Nu har jag gjort ett minialbum också! Det var jättekul!
    Ska visa imorgon...
    Nu ska jag sooova!
    Natti natti...

• Loppan79

Har fått klart 3(!) lo:s idag Okej, två var ju påbörjade sedan tidigare. Men ändå

• Mizty
    Fnyz - Åh så snygg!!! Är mina favvofärger till scrapen

Mammsy - Kul!!! Måste in å kika!

SandraK- Var inne å kikade... Håller med, det blir en himla skilnad! Använder chalk på allt jag gör. Vad gjorde jag innan jag hade det

Här blev det inget scrapande idag heller... Fick åka till akuten med min son! Han kunde knappast andas, men det visade sig vara falsk krupp. Så nu vet jag att det inte är sååå farligt med andningen. Men det var lite chockartat för lilla mamma!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Loppan79
    Mizty skrev 2007-02-08 23:30:04 följande:
    Fnyz - Åh så snygg!!! Är mina favvofärger till scrapen Mammsy - Kul!!! Måste in å kika!SandraK- Var inne å kikade... Håller med, det blir en himla skilnad! Använder chalk på allt jag gör. Vad gjorde jag innan jag hade det Här blev det inget scrapande idag heller... Fick åka till akuten med min son! Han kunde knappast andas, men det visade sig vara falsk krupp. Så nu vet jag att det inte är sååå farligt med andningen. Men det var lite chockartat för lilla mamma! Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Usch vad jobbigt! Men vad skönt att det gick bra i alla fall.
  • Loppan79
    kikkan skrev 2007-02-08 23:31:44 följande:
    Jo79:Vad är det för penna ni pratar om, soufflépenna?
    undrar jag också. Och vart köper man den?
  • Loppan79

Hur hittar man till 2 peas hemsida? googlar men hittar inte Ledsen

• Marajjah
    kikkan skrev 2007-02-08 23:31:44 följande:
    Jo79:Vad är det för penna ni pratar om, soufflépenna?
    Loppan79 skrev 2007-02-08 23:32:15 följande:
    kikkan skrev 2007-02-08 23:31:44 följande: Jo79:Vad är det för penna ni pratar om, soufflépenna? undrar jag också. Och vart köper man den?
    En vit penna som gör liksom lite upphöjningar när man skriver. Perfekt till doodling (tycker jag) jag har köpt min på Panduro.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket