• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Marajjah
    Mystjejen skrev 2007-02-08 18:59:42 följande:
    Claudia: Sista tiden har jag också bara gjort LO:s till utmaningar och tävlingar... Det är kul!Jag gillar Elsie, fast inte så mycket hennes foton eller vad man ska säga... Alltså de är ju fina men alla är ju närbilder på antingen henne el hennes man el hund. Eller när de står mot en annorlunda vägg typ känns lite enformigt.... Men stilen älskar jag! Fast jag har en annan som jag gillar mer. Emily Falconbridge! Hon är min stora scrapidol!Tycker hon är jätteinspirerande! Grattis Mammsy!!
    Länk till galleri, please!
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • scrapparlotta

Marajjah:

Ok, tack. Får kika in på panduro då och kolla vad ni har för penna som är så bra . Jag äääälskar pennor......

• Blue Vapor

Hej tjejer! Blir helt knäpp, våra grannar envisas med att ställa sin Babywatcher så att den stör ut vårt internet här på kvällarna tills de går och lägger sig.... Har sagt till förut, och då var det bra ett par veckor, men men.....

TACK alla ni som rosat min LO som jag lyckades lägga upp sent igår kväll! Det värmer i hjärtat ska ni veta!  Några undrade hur jag gjort polaroidfotona - det är helt vanliga foton som jag först skurit ner till lagomt format, och sen limmat på blankt fotopapper som jag hade över från några fotoutskrifter! Tog hörnpunchen och rundade nederhörnen också, blev ett lite mjukare utseende då. Jag är faktiskt riktigt nöjd själv - men jag hade väl aldrig trott att den skulle bli som den blev då jag började

Har bara skummat igenom alla hundraelva sidorna ni skrivit, så jag har missat det mesta som sagts

Ja jag vill också ha länk till den där Emily Falconbridge! Blir ju nyfis!

• Mizty

BG albumet var inte dumt du Mina favvopapper!

Lite liftvarning på senaste LO´n du Så snygg!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • claudia79

Mizty: Stackars lilla mamma och pojke då!Tur att det "bara" var det..men vilken ångest det måste skapat..huvva!

Okej här är mon amour:
    twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp
    Loooove her style!

Men jag kollade lite på Iggydodie också och hon är ju också grym verkligen...kruxet är bara att om jag skulle CASE två av hennes LO:s, så skulle mitt förråd av grejer vara slut sen För hon har verkligen så mycket grejer på sina...Det låg en LO framför mig som jag höll på med och den kändes naken, vill jag lova, om jag jmfrde med hennes...och då är inte jag nån AliE,som ni vet

• Blue Vapor

TACK snälla Mizty, vad gullig du är

Nu måste jag sova, är helt slut..... så himla skönt, det är inte "min" natt Tjejen vaknar av napp-tapp hela nätterna igenom just nu..... känns det som i alla fall

Gonatt!

• roha

Letar efter en sån soufflepenna på panduro, emn jag hittar inte.
    Hittade embossingpennor...e det samma sak????

Gomorron förresten!!

Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket