Mizty skrev 2007-02-21 01:35:07 följande:
Ja, jag är vaken Sitter å gör en beställning på SA! Du kanske vet... Det står att maxfrakten är 33:- men när jag kollar i mín kundkorg så står det 55:-Skulle du komma till mässan nästa helg?Caroline, stolt mamma till Phenom!
Ja men frakten blir 33:- om du betalar med kort, det korrigeras automatiskt..Nja jag vet inte hur det blir...Vi ska antagligen åka till GBG, om det inte är för tragiskt väder, och då är det ju svårt att hålla sig från en MÄSSA lixom

Jag vet kanske mer ikväll....
malin ulrika skrev 2007-02-21 03:29:13 följande:
Claudia79,tycker det är svårt med böcker, eftersom mycket av det i dem är "gammalt" när boken ges ut! Scraptrenderna går så fort, har ett par riktigt gamla böcker, 5 år eller så, och LOsarna i dem är "anskrämliga" med dagens mått, fast de var gjorda av "proffs"...Tror tidningar är MYCKET bättre ide, då får man liksom lite av det "senaste". Jag har både memory makers och simple scrapbooks, de är bra båda två!Godnatt!
Alltså jag tror du har rätt...jag kollade på Adlibris igår och de har ganska mycket böcker, men en hel del från 2005 tex..det är 2 år sen och jag undrar om man verkligen blir inspirerad på samma sätt, om man tycker att LO:sarna är "fula" sas..Men jag beställde ett till nr av CK igår haha*läsgalen

*