Cia o krabaten skrev 2007-02-21 11:10:23 följande:
Claudia. Är chokladbomben lika god som den ser ut att vara???Å vad sugen jag blev nu!Köpte hem så att E och jag kan göra chokladbollar i em Men då måste jag fixa ngn mat som sköter sig själv i ugnen... vad ska man hitta på då tro? Förslag??
Jaaa!! Den är supergod! Men mäktig, så man behöver ingen vispgrädde till precis

Men den känns såå amerikansk me tanke på sizen: typ 15 cm på höjden!

och så gillar jag Nigellas slutkommentar" Räcker till 10 personer. Eller till en med brustet hjärta"..

Mizty skrev 2007-02-21 11:18:29 följande:
claudia79 skrev 2007-02-21 11:07:57 följande: Mizty: Va fin den LO:n var! Jag har inte sett den tidigare??De säger ju att "if you cant do the time, dont do the crime"....(ang. råna en bank alltså) Men om man får ta med sig pysselgrejerna i finkan, som man har köpt för de rånade pengarna skulle jag nog stå ut ett halvår (Ps.kan du "ta ut" lite cash till mig med, medans du ändå är iggn??)Jag gjorde den till din utmaning men blev inte så nöjd så jag gjorde en ny Tack!Ja, ett ½ år ska jag väl klara mig kanske Klart jag fixar lite pengar till dig oxå!!! Ja, två har jag ju sett innan! Den nya, chokladbomben var ju jätteläcker!!! Dom är alla 3 värda massor av Såg du mitt bidrag till swe? Att vi använde samma papper på mitten!Caroline, stolt mamma till Phenom!
haha alright hade du tänkt att sno så det räcker 1,5 år?
Ja ja såg ditt bidrag, jag gillade den jättemycket!!