• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

M:
    Jen: Ok då vet jag
    Claudia: ja just ja, Tävlingen!
    Ska bli sååå kul att se allas bidrag som inte kom med, för de som kom med får väl inte visas gissar jag.

• Bark

Jag är nog oxå en som snokar en del. Tycker ni gör så fina Lo allihop. Ibland komenterar jag ibland inte. Mest för att jag är lat. Jag snokar runt för att se hur ni fäst olika dekos och mest för att få inspiration, ibland behövs det mycket insperation och ibland mindre. Hoppas verkligen ingen tagit illa upp när jag inte skrivit i GB i så fall ber jag om ursäkt!!  :)

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Cia o krabaten

Bark: Det tror jag inte ngn gör.
    Vi hade denna diskution för ngt år sen i träsket.
    Men nu var jag inte ute efter att få folk att kommentera utan undrade helt enkelt över folks surfarvanor

• Skumpis

Är det scrapbookmästartävlingen som ni pratar om? Vem höll i den tävlingen förresten? Jag är också nyfiken på om någon här blir bland de 20. Fast flera favoriter ställde ju inte upp

• älvanpurjo

läste i dagstidningen att det ska vara en mässa i taby i slutet av mars...
    vet någon något merao m det?

• Cia o krabaten

Skumpis: det var väl tidningen.
    Hoppas ngt träsktroll kommer med!
    Vi syns ju överallt nu
    Men jag håller med om att många inte var med som jag hade velat se. Men men. Inte värt att bränna ut sig på, vilket flera nästan gjorde!

• Skumpis

Äh, för min skull kan ni väl bränna ut er lite Nä, huanimig, scraputbränd låter inget roligt när ni beskriver det. Fast på söndag ska jag ha en liten träff här och då funderar jag på att utmana mig själv att snabbscrappa hela dagen. Göra typ 4 på samma dag!!! Det ni!

• Cia o krabaten

Älvan: Är det inte slutet av april trodde jag...
    Alternativ för dem som inte kan/vill åka på scraeventet...
    Kolla på scrappiz under mässor och träffar eller vad den heter.

• Venezuela

Hm, det ska bli kul att se anstormningen av nya LO´s när datumet gått ut. Då kanske man t.o.m kan räkna ut vem av de från träsket som inte lägger ut och därmed kanske är en tänkbar kandidat...Flört

• Coursell

Jag har sett att man kan använda öljetter när man gör tags, men man behöver väl nåt verktyg till det va? Jag har massa öljetter i min sylåda, men vet inte hur jag får dit dem. Är verktygen till dem dyra?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket