• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Mitzy: Aha!
    Kilar gensat in i ditt galleri igen
    Blev aningen förvirrad där ett tag!

• Sol30

Jättefina nya lo:s! Såklart!

MU: Här är en till som skulle behöva vara med!

• Coursell

Jag är en smygare antar jag. Då jag bara fyller 1 månad som scrappare IDAG , så söker jag ofta efter olika ideer och möjligheter efter hur man kan göra.
    Och med barn i hemmet så blir det ofta många korta turer, utan att lämna avtryck i gb.

• Jen 82

För mig är det såå olika när jag kikar, har jag tid brukar jag skriva annars inte. Letar jag tex efter en speciell LO som jag inte minns vem som gjort klickar jag runt hej vilt tills jag hittar den och skriver oftast i den "rättes" gb

• claudia79

Jag kikar inte så jätteofta in i någons galleri. Och det är mest för att om jag känner att  jag inte orkar/ skriva i GB vill jag inte att den ska bli ledsen (tolka det som att jag inte fann det värt att kommentera typ) om de ser att jag varit där.....Kanske knäppt, men sån är jag Däremot om nån skriver "jag har gjort en ny" kollar jag och kommenterar i 99% av fallen!

Själv kollar jag vääldigt sällan vilka som varit hos mig faktiskt, så ni behöver inte känna nu att "ånej, nu skrev jag inget, nu blir hon lessen"

Oj oj ikväll måste jag scrappa som tusan! För min dator är väck nu, hem-pc som vi lämnat tilbaka och maken sitter ju hela kvällen och nattenFundersam Flörtvid den andra datorn och spelar medans jag scrappar, så ikväll kommer nivån på humorn att vara hög, när jag inte är närvarande

• Cia o krabaten

Jen: Men hur har du då nicken till alla du kikar in hos? Har du en lista elelr hur gör du?
    Det går ju inte att bläddra i denna tråd i evigheter...

• claudia79

Minimalla: Typiskt jag glömde!! Vilken superfin dubbel!! VErkligen! Den andra LO:n var också fin..Jag har oxå gjort en efter samma skiss

Ni som är med i stora tävlingen? Hur tar de kontakt med er som vinner, tror ni? Urvalet skulle vara klart den 25:e....via post eller??

• Jen 82
    Cia o krabaten skrev 2007-02-21 18:36:40 följande:
    Jen: Men hur har du då nicken till alla du kikar in hos? Har du en lista elelr hur gör du?Det går ju inte att bläddra i denna tråd i evigheter...
    Jag brukar antingen klicka mig runt här i tråden o klicka på en massa nick, kanske inte det mest effektiva men det brukar funka i slutändan, jag hittar oftast det jag letar efter tillslut.
    Annars så söker jag på sökfunktionen, minns någosådär ganska mångas nick här i tråden men det är enklare att göra på det andra sättet.
  • Mizty
    Cia o krabaten skrev 2007-02-21 18:13:53 följande:
    Mitzy: Aha!Kilar gensat in i ditt galleri igen Blev aningen förvirrad där ett tag!
    Åh, vad bra att det var det du syftade på Annars hade jag inte haft en aning!
    Det var tur att du skrev i gästboken nu du
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket