• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Asrta1
    Tessegosing:
    Nej men jag har ett som jag inboxade ngn...vill du ha det så kan jag inboxa dig det...den är gudomligt god och väldigt kaorifylld
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Venezuela

Hallå i träsket! Idag har jag varit på en stor 12 timmars träff med ett fyrtiotal deltagare. Vi hade supertrevligt; scrappade, shoppade, pratade och åt massivs med godsaker.
    Tillslut fick jag ihop två LO´s, men det satt hårt inne... Fattar inte vart tiden tar vägen. Lägger ut en av dom här - fotografierna skiljer sig en del åt i färg, men jag ville ha dom tillsammans så det fick bli så...

Cama: Tack för trevligt sällskap och goda råd!

DT LO för Annas Scrapbooking jpg

• kanskesnart

Claudia: Usch vilken förfärlig Lördag Tur att det gick bra!!

Venezuela: Underbar LO! Blir alltid så förundrad över alla teman du kommer på att scrappa om. Bara något så enkelt som ett naturkort kan ju bli så himla fint. Du är en riktigt stor inspirationskälla för mig, som fastnat lite på det där att inte ha barn att scrappa om Tack för det!

Är fylle"chaffis" i natt & sambon sover som en stock redan så nu ska jag sätta mig & scrappa några timmar

• Tessegosing

Asrta1: Kalorier gillar vi :) Inboxa mig gärna :)

• Camasunary

V. Tack det samma!! Fram för fler träffar

• claudia79
    venezuela skrev 2007-02-24 23:31:00 följande:
    Hallå i träsket! Idag har jag varit på en stor 12 timmars träff med ett fyrtiotal deltagare. Vi hade supertrevligt; scrappade, shoppade, pratade och åt massivs med godsaker.Tillslut fick jag ihop två LO´s, men det satt hårt inne... Fattar inte vart tiden tar vägen. Lägger ut en av dom här - fotografierna skiljer sig en del åt i färg, men jag ville ha dom tillsammans så det fick bli så...Cama: Tack för trevligt sällskap och goda råd!
    Åhh va avis jag blir på dig, som fått scrappa hela dan med Cama*suktar* Om jag skickar mig själv i ett paket lagom till nästa träff kan jag ju få va med........................................................(Eller kan jag ju ta tåget iofs )
    kanskesnart skrev 2007-02-25 00:02:52 följande:
    Claudia: Usch vilken förfärlig Lördag Tur att det gick bra!!Venezuela: Underbar LO! Blir alltid så förundrad över alla teman du kommer på att scrappa om. Bara något så enkelt som ett naturkort kan ju bli så himla fint. Du är en riktigt stor inspirationskälla för mig, som fastnat lite på det där att inte ha barn att scrappa om Tack för det!Är fylle"chaffis" i natt & sambon sover som en stock redan så nu ska jag sätta mig & scrappa några timmar
    Tack Ja det känns skönt!!

Föresten, fiiiin LO, Venezuela.....men BRR! Säg inte att det sitter en stor spindel i mitten på ett av korten *Spindelfobi* Va modig du är som vågar fota såna kort isf och scrappa dem....jag skulle inte ens kunna hålla i korten hihi
  • malin ulrika

Njehej, det blev ju inte som jag tänkt mej...

Hur klistrar man in en bild i ett inlägg?

• Cia o krabaten

laudia: Vilken TUR att det gick bra tillslut!
    Tänk vad fort det går. Titta bort en sekund så...

• Cia o krabaten

Tack alla för snälla kommentarer i min GB.

Satt sent igår och gjorde 2 till. Måste vara rekord. 2st på 3h fredag och 2 på 2,5h lördag!
    Fast då hade jag ju redan förberett dem iom att jag skulle ha åkt på träff hos Cheri, så halva jobbet var redan gjort
    Nu ska jag kolla i cc.
    Fast jag tvivlar på att jag kommer hinna ngt alls idag, men ikväll så!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket