• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Smurfens Mamma
    Mystjejen skrev 2007-02-24 10:38:11 följande:
    Här kommer en länk till en sida där man kan ladda ner familjeträd... Kan ju ge lite ideer iallafall...www.scrapbookscrapbook.com/familytree.html
    TAck Tack ska kolla där!!
    Mystjejen skrev 2007-02-24 10:33:01 följande:
    Jag är också sugen på att handla, vill shoppa loss på twopease... men jag är så feg. Men man kan ju prova och beställa litegrann bara...
    jag e oxå sugen på two peas... ska se om jag kan få ihop ngr scarppande vänner o beställa tillsammans!
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • Mizty

God förmiddag!

Många fina nya alster

Seedorfs... Är jag en av dom då

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Smurfens Mamma
    Mizty skrev 2007-02-24 12:00:39 följande:
     Seedorfs... Är jag en av dom då Caroline,
    Självklart är du en av dem!!!! Kyss
    ♥ Wilhelms mamma Angelica ♥
  • theosen

Hur mycket måste man beställa från USA för att det ska gå ihop sig?
    Jag vågar inte kolla in priser och grejer, för då kommer jag bara shoppa loss alldeles för mycket....

• MamaKajsa

jag kollade en site i USA o hon skulle ha 37 dollar för min beställning i frakt, tyckte jag var lite väl mycket.

• scrapparlotta

Nu är jag här igen, orkade inte ens titta åt datorn eller åt scrapparbordet igår. Jag och lilltjejen åkte på magsjuka igår....bläääää. Hade hoppats på att Tuva som är så liten inte skulle få det, men det fick hon. Men hon tycks ha klarat det bra.

Har jag missat nåt här igår, nåt intressant. Nån som visade upp nån ny LO här igår? Orkar inte gå egenom alla sidor nu tror jag, är fortfarande otroligt matt....

• Fnyz
    kikkan skrev 2007-02-24 14:49:44 följande:
    Nu är jag här igen, orkade inte ens titta åt datorn eller åt scrapparbordet igår. Jag och lilltjejen åkte på magsjuka igår....bläääää. Hade hoppats på att Tuva som är så liten inte skulle få det, men det fick hon. Men hon tycks ha klarat det bra. Har jag missat nåt här igår, nåt intressant. Nån som visade upp nån ny LO här igår? Orkar inte gå egenom alla sidor nu tror jag, är fortfarande otroligt matt....
    jag ahr lagt ut nån ny i mitt galleri iaf
  • Tessegosing

Tack för hjälpen med papperskassealbumet Claudia och Helene

• Bark

Jättesnygga nya Lo:s

Har funderat lite kring det här med foam stamps, jag kommer tydligen inte till skott med att köpa!! Vill gärna ha Mixed Alpha eftersom det är tre olika alfabet, men hur stora är bokstäverna egentligen?? Jag scrappar ju 8*8 och då blir dom kanske för stora. Någon som vet??

Mamma till Jasmine & Timmie
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket