• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-24 20:09:24 följande:
    jaha ok. ja den va så fin. men som sagt bara sett rosa o blå. men får kolla vidare. men kan ju inte ta tidnings papepr hehe
    men nu har du ju namnet på det iaf så du kan söka efter det.
  • pylle

ååå ska bli så skoj imorgon kommer pyret och fnyz till mig åå vad vi ska scrappa hela dagen.

• Fnyz
    pylle skrev 2007-02-24 21:29:39 följande:
    ååå ska bli så skoj imorgon kommer pyret och fnyz till mig åå vad vi ska scrappa hela dagen.
    woohoooo cybercrop-scrapträff hos pylle
  • Pyret78

Tjihoo vad roligt med cc-träff hos pylle

• Blommig

Fnyz: scraputmaningen...
    vet du adressen dit?

• Blommig

ooo va kul med scrapträff. Jag skulle också farit på en imorgon men här är det snöstorm så jag vågar mej inte iväg. Det får bli via internet istället med en kompis och om jag raggar upp en cc där Fnyz tipsade så blir det det!

• Blommig

Nu hittade jag scraputmaningen!
    Tack för tipset!

• Bark
    Fnyz skrev 2007-02-24 17:46:41 följande:
    Bark skrev 2007-02-24 17:22:51 följande: Ny Lo, vad kul det var att scrappa i ljusrosa. Jasmine, Timmie och nyaste kusinen Ida!! Mamma till Jasmine & Timmiejättefin! är den i 8*8? mysig rubrik och lika underbart kort
    Ja, jag scrappar bara 8*8 Lite litet ibland, men jag tror jag har nog svårt för att fylla ut 12*12

Tack, för fina komentarer!!  Skrattande  Gav nyss bort den inramad till Idas mamma, hon blev jätteglad
    Mamma till Jasmine & Timmie
  • Knoddens mamma

Har kikat in lite hos flera av er och ni gör verkligen superfina LO´s. Men varför gör de flesta av er bara enkla och inte dubbla?
    Fick tipset när jag började scrappa att man skulle göra dubbla eftersom det inte blir så "rörigt" när man skall titta på dem i albumen.
    Är bara nyfiken..

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket