• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Loppan79

Halloj!

Har inte varit inne på en vecka och orkar inte läsa alla sidor med inlägg  Vilka var det som var publicerade i tidningen. Tyckte mig se åtminstonde någon härifrån

• Coursell

Vill ni hojta om ni vet med er att ni har några vackra ord skrivna till barn nånstans i ert galleri? Får inte vara för långt, mer som bara en mening. Ska helst rymmas på 1*1 cm om jag skriver det i word med textstorlek 4

• Coursell

Eller om ni kan nånting på rak arm förstås blir jag jätteglad

• Lilla bebisen Natalie

Jag har några dikter i min presentasion, kanske går att ta någon rad i nån av dom,
    annars kanske du kan titta på dom och få insperation :)

Mamma till Natalie 061011
  • Bark

Ny Lo, vad kul det var att scrappa i ljusrosa.

Känsla

Jasmine, Timmie och nyaste kusinen Ida!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Coursell

Den var jättefin Bark Och en fin rubrik.

• Fnyz
    Bark skrev 2007-02-24 17:22:51 följande:
    Ny Lo, vad kul det var att scrappa i ljusrosa. Jasmine, Timmie och nyaste kusinen Ida!! Mamma till Jasmine & Timmie
    jättefin! är den i 8*8? mysig rubrik och lika underbart kort
  • malin ulrika

Jag hittade på en egen rad om bebis-pussar:

A baby's kiss, how sweet it is,
    like being brushed by a butterflies wings...

Tyckte det passade på såna små fjäderlätta bebispussar man får, ni vet...

• Örnen76
    malin ulrika skrev 2007-02-24 17:46:51 följande:
    Jag hittade på en egen rad om bebis-pussar:A baby's kiss, how sweet it is,like being brushed by a butterflies wings...Tyckte det passade på såna små fjäderlätta bebispussar man får, ni vet...
    Vad fiiiint
  • pylle
    Bark skrev 2007-02-24 17:22:51 följande:
    Ny Lo, vad kul det var att scrappa i ljusrosa. Jasmine, Timmie och nyaste kusinen Ida!! Mamma till Jasmine & Timmie
    jätte fin lo
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket