• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Coursell

Gomorron, goeftermiddag och kväll

Grattis till Annika, inte för att jag riktigt förstår vad du blivit, men nånting stort verkar det ju vara med alla gratulationer Och då vill jag ju inte vara sämre

Har smugit runt lite under dagen och tittat på allt nytt och fint ni gjort. Har inte orkat skriva för idag verkar det som någon slängt sömnpulver över mig. Har ju inte ens nån lust att scrappa ...

• Venezuela

På torsdag är det 2 år sedan min pappa hastigt avled och på scrapträffen i helgen gjorde jag en LO med honom. Jag har länge haft ett brunt favoritpapper liggandes och det är baksidan till ett fancy pants papper. Nu tyckte jag det var läge att sätta saxen i det och låta pappa få ha det...

• Venezuela

Coursell: Tack, känns lite tom mellan 'far' och journalingen - har funderat på att sätta dit hans namn på ngt vis men jag ville inte ha det på nätet.

• pylle
    venezuela skrev 2007-02-26 19:24:08 följande:
    På torsdag är det 2 år sedan min pappa hastigt avled och på scrapträffen i helgen gjorde jag en LO med honom. Jag har länge haft ett brunt favoritpapper liggandes och det är baksidan till ett fancy pants papper. Nu tyckte jag det var läge att sätta saxen i det och låta pappa få ha det...
    Får en klump i hjärtat så otroligt fin venezuela.
  • Bark

Venezuela: Den var verlkigen vacker!

Jag har lagt in en ny jul-Lo i galleriet. Välkomna in!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Peggy O

GRATTIS ANNIKA!!!!!!!!!

Och grattis även till er som blivit publicerade!!!!!!!!!

• Jen 82

Grattis Annika! Förstår att dom ville ha dig som inspirationsdesigner så inspirerande som du är!!

• Örnen76
    venezuela skrev 2007-02-26 19:24:08 följande:
    Sitter här och beundrar din LO samtidigt som tårarna rinner ner för kinderna. Jag vet hur det är att plötsligt förlora sin pappa...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket