• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjejtrazan

Grattis Annika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är du värd , ska bli skoj att "följa" dig!!!

• Jo79

Nä FY!!! vilken jobbig dag det är idag! Skrikandes Så mycket död och elände överallt! Kan man inte bara glömma den här dagen, dra ett streck så är det TISDAG istället!?

Ursäkta att jag är OT, men det blev bara för mycket...

Mamma till KaramEllen
  • Skumpis

GRattis Annika5064!!! Du är så hiiiiimla duktig!!!

TAck för alla grattis för min publicering. Blev jätteglad naturligtvis!

Grattis Claudia och kanskesnart också! Superfina bidrag!

Nu finns mina tre LOs som jag gjorde igår i mitt galleri. HÖST inspirerades jag av annikas avskalade stil samt Marajjahas cirkel på sin höstLO. Men läskigt nog såg jag idag att den är mest lik Fnyz "goa kinder" som jag av en slump såg idag. Men det är verkligen en slump (eller ett omedvetet liftande)

Nu ska jag käka semla

• annika5064
    Skrattande

Tack så jättemycket, tjejer; det har varit lite svårt att hålla det hemligt under hela den här tiden, men nu kan jag väl skrika ut:  "JIPPIIIIIIIIIIIIIII!"

Jag är såå otroligt glad över att ha blivit tillfrågad; det känns som en enorm bekräftelse på att vara duktig på något som jag tycker är så fantastiskt roligt!
  • Skumpis

venezuela - Glömde säga att jag tycker din LO om din pappa var jättefin. Förstår att det måste kännas extra viktigt att göra något något fint av en fin person!

• Camasunary

Venezuela: Är det jag som ser dåligt eller saknas det lite stämplade swirls på LOn? Jag har använt mina idag...

• Venezuela

Cama: Skrattande Tja, skyller på att jag lyckades tappa bort den jag ville ha...
    Nu vill jag ha bildbevis!

• Emmixen
    annika5064 skrev 2007-02-26 20:42:53 följande:
    Tack så jättemycket, tjejer; det har varit lite svårt att hålla det hemligt under hela den här tiden, men nu kan jag väl skrika ut:  "JIPPIIIIIIIIIIIIIII!"Jag är såå otroligt glad över att ha blivit tillfrågad; det känns som en enorm bekräftelse på att vara duktig på något som jag tycker är så fantastiskt roligt!
    Åh, vad kul! Grattis!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket