• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Grattis till publiceringarna på bloggen! Jättefina alster.

MEN FRAMFÖR ALLT GRATTIS ANNIKA SOM ÄR INSPIRATIONSDESIGNER NU!!!

Det var på tiden att någon plockade upp dig tycker jag
    Och bloggen är ju inte det sämsta stället att vara på !

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • MAMMSY

å såg precis att det äntligen är officiellt annika grattis igen tjejen du e bäst !!!!!!!

• Venezuela

Annika: Åh, vad kul! Va härligt det ska bli att se vad du hittar på. Grattis Grattis! 

• InaFia

Grattos till er alla som har blivit publicerade eller blivit något.

Har inte varit så aktiv dem senaste dagarna vare sig här eller vid scrapbordet, varit lite mkt men snart ska förmodligen allt lugna sig så jag kommer synas mer här. (Hoppas jag)

Åter igen grattis till er!!!!

Mamma till Ellioth 060318
  • Örnen76

Var har Annika blivit inspirationsdesigner???

Grattis Annika

• MiaB72

Grattis Annika!!! Var tvungen att springa in på swe-bloggen och kolla direkt
    Tänkte faktiskt häromdagen på dig och undrade varför du inte var med i nåt DT någonstans, du som gör sååå mycket fint!

• Örnen76

Jasså i swebloggen!!! Vad kul!!!!!!!!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket