• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • liiinda

Det är ju en riktig FL-dag på swebloggen! Skoj! Grattis till publiceringarna skumpis claudia & kanskesnart!

Och Annika då!! Snacka om att du måste vara stolt nu!! JÄTTEGRATTIS till dig! Det ska bli superkul o få se dina alster där!! (Jag är inte helt förvånad av att du blev utvald lite väntat faktiskt)

Själv har jag fått lite nytt gjort, Jag var ju på den stora maran i Malmö ihelgen! Det var så himla roligt!!

• Cia o krabaten

Fnyz: Oj då!
    Vilken tur att du såg det och kan sprida det.
    Finns nog många som gett upp hoppet redan och vill börja visa sina alster.
    Trist för mig som får vänta på att se era härliga kreationer, även ni som inte vunnit. För NÅN från träsket måpste ju placera sig iaf

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • Skumpis

C o K - Kul att inspirera med bröllopskort! Det är verkligen kul att visa ickescrappare sina alster för de blir alltid sååååå hiiiiimla impade

Tack för gulliga kommentarer om mina nya LOs

Vilka här ställde upp i stora tävlingen???

• claudia79

GRATTIS Annika!!! Underbart roligt för dig och för oss andra, som kommer att få njuta av dina dina inspirerande alster!!!

Alla ni som lagt upp nya LO:s: kanonfina!!

Tack för alla grattis om SWE idag Och grattis säger jag vidare till de andra som publicerades där idag

• kanskesnart

Grattis Annika! Är inte alls förvånad. Du är ju bara helt fantastisk

Venezuela: Underbar LO! Så harmonisk.

Jag satt just och undrade när tävlingen skulle avgöras. Är ju så himla nyfiken på att se alla bidrag! Men då får man vänta ett tag till då.

• Venezuela

Ah, då måste man vänta en månad till på att få se era alster - nyfiken NU!

Tack för alla söta ord om min Lo till pappa!

Är det någon som använt 'scrapbook shimmer' från making Memories? Min Dt mamma skickade med mig en frp idag och undrade om jag kunde göra ngt med det. Känns som man bör hälla det på ngt klistrigt...

• Sosofofie

Tack så jätte mycket för alla komentarer, ni som kikat in till mig 

• jenn79

oj!! Vad kul och ett stort grattis till Annika!!!! Vad spännnade!!!

Och grattis till er som fått era alster publiserade på SWE

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket