Inlägg från: scrapparlotta |Visa alla inlägg
  • scrapparlotta

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Emmixen:

Åå, jag såg att du hade köpt Rouge de Garance-papper på ScrapAddicted, måste dit och köpa dom åxå. Som jag har letat efter dom papprerna. Jag ääääälskar dom.

Och jag som lovat att inte köpa mer denna månad....hmmmm....

• scrapparlotta

Jaha, då har jag lagt en beställning hos scrapaddicted. Var ju tvungen att köpa dom där läckra papprerna från Rouge de Garance. Emmixens fel.....du får inte visa upp sånt här.... hehe

Min sambo kommer att flytta snart om jag inte slutar handla....

• scrapparlotta

Ulrika1:

Antingen så stämplar jag med foam stamps (stämplar som är gjorda av skumgummi aktigt material), eller så tar jag hjälp av datorn, eller så använder jag mig av utstansade bokstäver som jag köpt, eller så använder jag klistermärken eller rubons. Har hänt att jag skrivit själv, men jag har inte världens bästa handstil direkt så det händer inte ofta.

• scrapparlotta

claudia:

Vilka fina LO:er, underbara Och så mysigt det såg ut med ett litet vinglas på scraparbordet. Blir väl ÄNNU roligare att scrappa då eller? Det måste jag åxå prova......om si så där 4 -5 månader, när "matmonstret" kan tänka sig att sluta snutta på mig. Men då......vinaren fram.....mumsigt och mysigt.......Ja sambon sitter ju med en öl framför sig vid fotbollen, då kan vi ju ha ett glas vin på scrapbordet

• scrapparlotta

claudia:

, ja det klart. Sånt måste man ju tänka på förstås. Annars risken stor att man får en knasig LO

Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Den lilla matvraket som ligger och sover så sött nu vaknar snart och vill ha mat antar jag.

God Natt tjejer

• scrapparlotta

Oj, kvar här än. Skulle ju ligga i sängen....hmmm

BV: Vad kostar den bra-iga skärmaskinen på clas olsson? Skulle gärna vilja ha en, men dom är lite smådyra......

• scrapparlotta

Åå, ser att ni pratar Canon kameror här. Ska köpa en så fort dom får in den på netonnet i ullared. Ska köpa en som heter Canon ixus 60. Hoppas den ska vara bra. Nån som har den här?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket