Förr oss som är fast i Scrapträsket
tjej83:
Tack det var nog det jag letade efter. Superbra
tjej83:
Tack det var nog det jag letade efter. Superbra
Minimalla:
Vilka fina LO:er, och kul att se att du har fått användning av banden
.
Cia:
Jag brukar kika runt hos dom flesta här på scrapträsket för att kika på era fina LO:er. För att få lite ideer och inspiration. För det mesta så skriver jag inget i gb, oftas för att jag har ont om tid. Jag kutar hit några minuter då jag har över, då barnen kanske klarar sig själva. För att kunna kika runt så mycket som möjligt den korta stund så skriver jag inget. Men ser jag att ni gjort en ny LO eller om jag har gott om tid, så försöker jag skriva några rader i era GB. Jag gillar allt ni gör, alla har ju sin mysiga och sköna stil
, så det är inte för att jag inte gillar era LO:er som jag inte skriver i era GB.
Så jag kikar in hos er och tittar och får ideer till mina kommande LO:er. Hoppas det är ok och att ni inte stör er över att jag inte skriver nåt när jag har tittat in hos er.
Cia:
Hur jag avgör vem jag ska kika in hos? Ja, för det mesta är det nog slumpen tror jag. Eller om jag läser att nån här har använt nån speciell grej/färg/penna/papper eller så. Då blir jag nyfiken och tittar in där. Men för det mesta är det nog slumpen eller så dom som har varit mest aktiva under den dagen. Och sen om någon skriver att dom har nya LO:er att visa upp, då brukar jag för det mesta titta in och se hur den blev. Och då försöker jag att skriva en liten rad i gb, men långt från alltid. Men det beror på att jag inte alltid har så många minuter över vid datorn på dagarna nu för tiden. Barnen burkar som oftast kalla på mig och är inte så glada i att jag sitter här och surfar.
Cia:
Hehe, småler här. Jag satte åxå kameran i handen på pappan. Du ska vara glad att du fick FEM halvdassiga foton, jag fick ETT halvdassigt foto....grrrr. Som tur var hade min syrra åxå tagit en hel del foto, så hon räddade mig.
Min sambo är verkligen KASS på att fota. Fotar på evighets håll, man ser bara en liten prick på fotot som ska föreställa nåt av våra barn. Och han tänker aldrig på varifrån ljuset kommer, röda-ögon-kanppen vet jag inte hur många gånger jag har sagt till han att han ska trycka in....han lyckas aldrig med det. Det är så man blir lite lätt irriterad. Så det slutar ju med att jag alltid är den som tar kort, men det är ju lite tråkigt för jag kommer ju aldrig med på korten då ju........odugliga karlar.....fast ibland är dom väl bra att ha
Minimalla:
Ååå, vad glad jag blir när jag hör att jag "räddade" din LO. Superglad
, det är sånt som är så kul med RAK, att det som inte passar så bra hos mig kanske passar perfekt hos någon annan
VA, har tidningen kommit idag???????????? Åååå jag som inte har varit ute i brevlådan än idag, och i detta snöoväder får jag väl vänta tills sambon kommer hem och tar med sig posten. Hoppas jag fått den med, förra nummret fick alla den flera dagar innan jag fick den
Så kul att tidningen redan har kommit, trodde inte den skulle dyka upp för än nästa vecka. Och grattis till alla er som har era LO:er med i tidningen
Har bara bläddrat igenom den lite snabbt, men det verkar ju vara superbra denna gång (med). Kul med alla tips om akrylfärg bla.
Jo, har en fråga med. Var köper man OH-papper? Och hur fäster man sen fast OH-papper på sin LO för att det ska bli snyggt?
Cia:
Oki, tack