Inlägg från: scrapparlotta |Visa alla inlägg
  • scrapparlotta

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Johanna:

Vad kul, visst ska det bli spännande med första mässan. Tänk vad grejor det kommer att finnas som man vill ha. Bäst att inte ta med sig allt för mycket pengar Kan bli lite jobbigt att komma hem till sambon då......hmm

• scrapparlotta

Claudia:

Ang. tidningen så förnyade jag min prenumeration igår, tycker den är jättebra. Visst, en del kan väl man vara utan, men i sin helhet en jättebra tidning för mig som inte vill köpa dom där scrapptidningarna som är på engelska.

Craft Robo eller Revulotion, ja, jag är inte så jätteinsatt i dessa produkter. Men det lilla jag läst och tittat på dom så skulle ju jag satsa på en craft robo. Men det blir nog bara i mina drömmar jag får en sån.......

Scrappiz, jag är inne där nästan varje dag. Gillar den sidan. Ibland kan det vara lite trög där, man få inte alltid så snabba svar och så. Men jag gillar att kika runt i andras galleri och läser ofta artiklarna där. Så där hänger jag mycket, men jag måste säga att scrapträsket här är myyyycket bättre

• scrapparlotta

Själv låg jag och funderade på en sak i natt. Igår kväll när Fnyz talade om sitt scrapparrum hon ska få nu, så skrev jag att när barnen här här utflyttade om si så där 18 år och deras rum blir lediga, då ska jag göra ett scrapprum åxå. Men, så tänkte jag inatt, 18 år......kommmer jag fortfarande att scrappa då?? Vad tror ni, är detta en hobby som ni kommer att hålla på med i jääääättemånga år? Kommer den att vara populär även om 18 år? Och vad ska man scrappa om då? Visst, man kan ta kort på sin 18 åriga tonårsdotter, men det blir inte samma sak som nu när dom är riktigt små.

Vad tror ni?

• scrapparlotta

Fnyz:

Jo självklart så behöver man ju inte ha småbarn för att man ska scrappa. Man kan ju scrappa om vad som helst, det var bara en liten tanke jag hade

• scrapparlotta

Jag gillar ju scrapbooking tidningen, men jag har åxå reagerat över att det är för många DT-alster. Även om dom naturligtvis gör jättefian LO:er så vore det kul att se vad andra har för stil och så. Och så skulle ju även övriga ha lite större chans att få med sina alster, för allasom skickar in gör ju det för man vill få med sin LO. Men som det är nu så är chansen att få något med inte stor.

• scrapparlotta

Cia:

Jag är urusel på att baka tårtor och sånt. Men som tur är så tycker både mamma och min svärmor att det är jättekul. Mamma brukar åxå hitta på lite annorlunda tårtor. Förra året kom hon med en som såg ut som ett tåg. Lite kul!

• scrapparlotta

Jisses vad här var lugnt i kväll då.....

Camasunary:

Funkar det att skriva ut på den OH plasten då?? Eller till vilken skrivare passade den till? Vad kostade dom och för hur många (ungefär)? Jag är inte så överdrivet noga på om allt är syrafritt eller inte.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket