Inlägg från: scrapparlotta |Visa alla inlägg
  • scrapparlotta

Förr oss som är fast i Scrapträsket

tjej83:

Jag har den som malin ulrika föreslog. Jag har inte vetat att den går att skriv på foton för än några dagar sen , men nu har jag testat och det funkar jättebra. Jag köpte min på Magnolia, men det är ganska längesen nu. Var nog i somras. Vet inte heller var man kan köpa den mer, har inte sett nån på andra ställen vad jag har tänkt på i alla fall. Så jag är jätterädd om min Sakura Souffle-penna

• scrapparlotta

Jag har alltid en sån beslutsångest, vad det än är som jag ska välja.

Nu tänkte jag att jag för första gången ska göra en LO efter en skiss, men HUR ska jag kunna välja en skiss av alllllllla dom som det finns att välja mellan?? Hur gör ni när ni väljer en skiss? Tar ni bara första bästa?

Jag tittar och så ser jag en som jag tycker är fin "japp den tar jag", sen råkar jag få syn på en annan "nä, jag tar den istället". Men då faller mina ögon på skissen nedanför "eller, jag kanske ska ta den istället".............å så håller jag på............urjobbigt! Kommer ju aldrig att kunna välja en.

• scrapparlotta

Tjej 83:

Ja, dom är lite knasiga ibland på Magnolia (om jag nu får säga så). Men som sagt, det var säkdert en 7 - 8 månader sen jag köpte min.

• scrapparlotta

Nu är jag här igen, orkade inte ens titta åt datorn eller åt scrapparbordet igår. Jag och lilltjejen åkte på magsjuka igår....bläääää. Hade hoppats på att Tuva som är så liten inte skulle få det, men det fick hon. Men hon tycks ha klarat det bra.

Har jag missat nåt här igår, nåt intressant. Nån som visade upp nån ny LO här igår? Orkar inte gå egenom alla sidor nu tror jag, är fortfarande otroligt matt....

• scrapparlotta

Jaha, då är jag här igen efter en jobbig helg där vi har legat i magsjuka hela högen här. Usch, fy och blääää. Så jag har väl gått miste om jättemycket här i scrapträsket i helgen. Tråkigt, och jag orkar inte just nu läsa allt som ni har skrivit i helgen. Om jag missat nåt viktig kan ni väl tala om det.

Tex, Annika, vad har du blivit som alla grattar dig för?

Venezuela: Jättefin LO om din pappa

• scrapparlotta

God kvällen alla scrappare

Har kikat bakåt och kollat vad som hänt här inne idag, många som lagt ut nya LO:er. Dom är jättefina allihopa.

Fnyz:

Jisses, hur har du fått din sambo att göra ett helt scrapparrum åt dig??? Jag har tjatat på min samob att han ska sätta upp en liten hylla åt mig.....tror du det blir av. Nej! "Sen" ska han göra det.........kan ju bli om typ 100 år eller så då . Och, tänk om det är en Craft Robo du ska få................nä då, jag blir INTE avis.....tro inte det

• scrapparlotta

Fnyz:

Bra ide kanske, stöka ner lite så kanske hyllan kommer upp fortare . Ska bli intressant och se resultatet, är jätteglad för din skull. När mina barn flyttat och deras rum blir tomma, om si så där 18 år kanske, ska jag åxå fixa mig ett scrappar-rum. Nåt att se framemot i alla fall

• scrapparlotta

Är det nån här som ska gå på Nordiska Stämpel- och Scrapmässan i Göteborg 31/3-1/4? Jag ska nog åka dit, min första mässa. Ska bli hur kul som helst

• scrapparlotta

NyfikenÖrn:

Åå, jag hade åxå velat gå på den mässan i helgen, men vi har inte lärt lilltjejen att ta nappflaskan än så jag får inte åka från henne. Tror inte hon skulle bli så glad då. Men nu ska jag pumpa och pumpa och sen ska vi köra hårdträning med nappflaska, för den 1 april ska jag åka på mässa..........så är det bara

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket