• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • annika5064
    Lingonflickan skrev 2007-04-10 22:06:28 följande:
    Snart snrt firar jag födelsedag. Och sen ska jag köpa en revolution Ha en fortsatt trevlig dag!
    Grattis i förskott!
  • Skumpis

Det är inte så tråkigt att bli äldre när man får köpa såna fina saker när man fyller år
    Grattis i förskott

• Tjej 83

va kul de är o göra ett mini album, men svårt o få plats med saker.

• Johanna 79

Jaha... Nu blev man åter fattigare! Gjorde precis en beställning på Stellas!

• paxie

Oh vad jag har fyndat på e-bay! kommer få ca 350 mönstrade papper i posten snart! weee!

• paxie
    Lingonflickan skrev 2007-04-11 08:13:52 följande:
    Paxie: Vart hittar du pappren? Letar efter sån kategori men är kanske blind.
    jag söker bara på antingen scrapbooking eller scrapbook paper, och sen får man scrolla sig igenom allt som finns där för att hitta den storlek man vill ha på papprena. Det finns SJUKT mycket papper! Hoppas du hittar nåt!
  • Örnen76
    paxie skrev 2007-04-11 08:07:03 följande:
    Oh vad jag har fyndat på e-bay! kommer få ca 350 mönstrade papper i posten snart! weee!
    Vad kul!!!!

Själv väntar jag på mitt nya Tangerine-alfabet!!!
    Nej, nu ska jag fortsätta scrappa tändstickaskar och vinpåsar till marknaden
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Mollgansson

Någon som vet var jag kan köpa papper med badbubblor eller liknande?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket