Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-01-29 13:22:14 följande:
    Mia: Jättefin!Kanskesnart: Fanns på pressbyrån i fredags i Uppsala iaf.
    Tack!! Då åker jag in & hoppas på det bästa

MiaB72: Den var superfin!!
  • kanskesnart
    Marajjah skrev 2007-01-29 13:27:44 följande:
    kanskesnart skrev 2007-01-29 13:20:20 följande: Emmixen: Vad tråkigt Kanske är så många som upptäckt butiken nu (har för mig att den är relativt nyöppnad) att de fått mer att göra och därför tar längre tid på sig att skicka grejerna? Men jag tycker med du ska maila och fråga.Puffar för min fråga förut angående tidningen. Vet någon om den kommit ut i butikerna än (nya numret altså)??? Har läst att den skulle komma ut 28/1 på någon sida och 30/1 på en annan (Funderar på om man ska chansa & åka de 2 milen det är till närmsta försäljningsstället eller vänta ) ring till det stället å fråga vetja! Blue Vapor skrev 2007-01-29 13:21:51 följande: Måste fråga er som kan..... HETER de vita bazzillerna något? Alltså typ "snow" eller nåt annat vitt......  Måste beställa vita, och jag blev osäker....... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/De heter ngt ja, men jag vet inte vad. Kolla på ngn sida... vänta lite, Bazzill - Whiteär väl den jag hittar nu, men det finns andra, med annan struktur. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jamen vilken bra idè! Tänkte ja inte ens på
  • kanskesnart
    tjenixen skrev 2007-01-29 13:32:20 följande:
    kanskesnart skrev 2007-01-29 13:20:20 följande: Emmixen: Vad tråkigt Kanske är så många som upptäckt butiken nu (har för mig att den är relativt nyöppnad) att de fått mer att göra och därför tar längre tid på sig att skicka grejerna? Men jag tycker med du ska maila och fråga.Puffar för min fråga förut angående tidningen. Vet någon om den kommit ut i butikerna än (nya numret altså)??? Har läst att den skulle komma ut 28/1 på någon sida och 30/1 på en annan (Funderar på om man ska chansa & åka de 2 milen det är till närmsta försäljningsstället eller vänta ) tidningen kom ut i butik före den kom till oss som prenumererar, är det förresten den svenska du menar? Den ahr varit slutsåld på flera ställen redan.
    Ja det var den jag mena. Hoppas inte den är slut härHemlis Men den säljs på  tre ställen här så nånstans borde den ju finnas iallafall.
  • kanskesnart
    Lingonflickan skrev 2007-01-29 21:26:26 följande:
    venezuela: Twinklar??
    Venezuela: superfint kort! Undrar också vad twinklar är?? Lycka till med reportern i morgon (för det var väl i morgon
  • kanskesnart
    venezuela skrev 2007-01-29 22:32:49 följande:
    Kanskesnart: Vilket minne du har - det är i morgon, usch och fy! Twinklar är små runda burkar med färgkakor i. Du målar med en pensel och det blir ett pärlemorliknande resultat. Det är som att måla med vattenfärg, men det blir snyggare. I början målade jag med akvarellpennor och blötte med pensel, men de här tycker jag är roligare.
    Hehe, jag har bara minne för viktiga saker För övrigt är jag som en guldfisk (5 sekunders minne )

Ok, då förstår jag vad det är, men jag är så imponerad över hur ni kortmakare får till alla snygga "skuggor" i motiven (om nån fattar vad jag menar), är jättesugen på att testa men jag skulle nog aldrig få till det så snyggtFundersam Några tips?
  • kanskesnart
    Loppan79 skrev 2007-01-30 10:42:31 följande:
    Emmixen skrev 2007-01-30 10:41:01 följande: Nu har jag läst ikapp igen.. *puh*Hoppas mitt paket från Magdas kommer idag!!! www.emmixen.seMitt också Vet ni förresten hur det är med Scrapaddicted. Visst ska man invänta ett till mail innan man betalar? Jag har alltså bara fått automailet.
    Ja du ska invänta personlig bekräftelse. Jag gjorde misstaget att betala redan efter första bekräftelse mailet & det blev krångligt eftersom mycket av det jag betalat för inte fanns inne.
  • kanskesnart

Inafia: Vilka kanonfina LO:s! Prinsen gilla jag bäst också.

• kanskesnart

Nu bombar jag tråden härGenerad Ska göra ett grattiskort till ikväll och har skrivit ut texten på OH film. Men jag vet inte hur jag ska fästa den på pappret för att det inte ska bli fult?? Någon som har några tips? Vet att det skrivits om det förut men mitt minne är som det är Glue dots eller lim borde väl bli fult eftersom det syns igenom? Brads kanske?

• kanskesnart

Ja men då testar jag med brads Tack!

• kanskesnart
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 11:41:50 följande:
    I samband med våra annonser i Mama och Vi Föräldrar (nr.2/2007) får du utan kostnad en förpackning av Magdas Blomset när du beställer från oss! De finns i fem olika färgkombinationer. Du får också en förpackning av Magdas chipboards! De finns i tre olika utföranden.oj har ni fåttt det? bra ju. ska kolla igenoom va magda har.
    Jag fick också utan kostnad. Röda/vita blommor och chipboard swirls
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket