• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cheri
    Mizty skrev 2007-01-28 00:19:09 följande:
    Idag har min kusin & hans fru varit här på besök... Hon hade med sig bilder från deras bröllop! Å när vi var inne i stan köpte jag en del saker så nu kan jag börja scrapa deras bröllopsalbum!!!!  Ska bli sååååå roligt! Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Åååh vad roligt!! Vilken ära!
  • Cheri
    Camasunary skrev 2007-01-28 00:20:19 följande:
    Tja... varför inte skapa en ny trend??
    Var det till mig så var det just tanken...  sen vaknade jag 
  • Mizty

Ja, det är verkligen en ära Men det är lite nervigt oxå... Annars scrapar man ju till sig "själv" Men nu vill man ju verkligen att dom ska tycka om det! Men hon gillar ju det andra jag gör så....

Natti, natti tjejer!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Venezuela

Nä, nu är det lägdags för mig med. Sleep tight girls!

• Cheri

va.. lördagkväll o alla drar Gråter

Då går väl jag med då!

Sov gott

• kanskesnart
    venezuela skrev 2007-01-27 23:57:40 följande:
    Cheri: Shit, shit, shit - HUR fina ska inte dina andra LO´s vara om de här inte dög...
    Håller fullständigt med föregående "talare" SHIT!!!

Mizty: MOORRRRSkrikandes va avis ja är på dig!! (men de vet du ju redan )
  • Marajjah

*loggar in*

Ska svara på två frågor.

Claudia
    Jag sover snart! Idag har vi varit iväg å badat å sen spelat Cluedo med ett par goda vänner. Igen scrapping å jag tror inte jag hinner med dessa layouter tyvärr... *gråter floder*

Å sen diskuterades datumet när grejjerna ska vara inne å då undrar jag om inte den 31/1 är på onsdag å var det inte då de skulle vara inne??

Nu SKA jag sova!

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Jen 82

Cheri: Tur att inte jag är med i den stooora tävlingen, för om inte dom passade så är nog dom andra inte att leka med Jättefina!

Syfestivalen: Jag ska också gå (med jenn79 ) fast vi går säkert på fredagen Men blir det scrapträsk träff kan jag tänka mig att gå fleeera dagar

• Melle85

claudia79: Wow vad duktig du är på scrapping! Imponerande

mamma i Småland: Tack så mycket

Nyfiken Örn: Jättefint kort! Fint du gjort inuti hjärtat.

Cheri: Jättefin LO du har gjort, vadå inte dög?! Den är ju verkligen skitsnygg!

• claudia79
    Melle85 skrev 2007-01-28 08:34:10 följande:
    claudia79: Wow vad duktig du är på scrapping! Imponerande mamma i Småland: Tack så mycket Nyfiken Örn: Jättefint kort! Fint du gjort inuti hjärtat.Cheri: Jättefin LO du har gjort, vadå inte dög?! Den är ju verkligen skitsnygg!
    TackGeneradKyss Va du e söt!

För er som är nyfikna på Basic Greys nya papper, såg jag idag att Kelly Goree har gjort nya LO:s där hon använt sig av just dessa! Finns i hennes galleri på 2 Peas,  så här är en länk & då finns det under BG-LO:s..Vet inte om man måste vara medlem för att kunna se?
    twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp

Marajjah: Åh stackars dig Men hinner du inte till tävlingen menar du? Synd isf!!
    Det står på Scrappiz att det räcker att det är poststämplat den 31/1..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket