Fnyz skrev 2007-01-27 20:12:40 följande:
claudia79 skrev 2007-01-27 20:04:15 följande: Matriark: What!? Jag har använt det arket på minst två LO:s och så till en utmaningDåligt!!Melle85: den var kanonfin! Håller med om att det syns inte att du är nybörjareBV: Det går bra ska du se...! Men visst är det speciellt att ha grynen borta! Efter en timme eller två saknar man demMeli: Wow! Önskar jag hade kommit så långt...Har skrivit en halv material-lista, men kollade igår i tidningen hur de skrivit och jag hade gjort en väldigt avancerad om man jämfördeDessutom har jag en LO kvar att framkalla,så jag får åka till stan på måndag och fixa det! TUR att det är poststämpel tisdag som gäller...Men det betyder att det är okej att lägga grejerna på brevlådan på tisdag väl?? samma här, jag har ju gjort klart alla å skrivit klart allt å fått foton på alla så det är bara att lägga på lådan men när jag skrev materiallistan så var jag skitnoga med minsta lilla grej så dem är verkligen detaljerade tom förklarat VART alla sakerna var

så de verkligen inte missar nåt!!

Meli skrev 2007-01-27 20:16:30 följande:
claudia79 Det hade jag nog kollat, jag trodde att de skulle ha grejorna på tisdag....kolla upp det för säkerehets skull.
jag läste på Scrappiz att det räckte att det var "poststämlat" på tisdag, men jag slängde in en garderingsfråga där nu, så vi får se

Fnyz skrev 2007-01-27 20:22:09 följande:
är det ingen som vill utamana mig på nå vis?? jag försöker ju utmana mig själv hela tiden att prova på nytt, som t.ex. annika LO:n men nu vill jag ha lite hjälp
Kan du tänka dig en lift av en stil som är annorlunda från din??
Här är den isf: