• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • kidA

nun

mina startgrejer gick säkert på 2000 eller ngt. men som matriark skriver så är jag långt fr nöjd med grejerna. man måste ha bra mkt mer än vad jag har för att fritt kunna scrappa.

*stolt mamma till agnes 2000 o noah 2006 o liten i magen aug 2007*
  • Cheri
    Loppan79 skrev 2007-01-28 11:30:18 följande:
    Jaså det funkar för dig Minimalla. Konstigt för de är pyttesmå när jag klickar på dem
    De funkar för mig med! Jättefina allihop!
  • Venezuela

nun: Inte för att skrämmas men jag slutade räkna när jag passerade 10 000Generad

• Venezuela

Fast så mkt behöver man inte lägga ut, men för min del blev det så att jag bara ville ha mer och mer...

• annika5064
    Cheri skrev 2007-01-27 23:49:55 följande:
    Har äntligen något nytt att visa upp Här är 2 nya layouter som inte dög att skickas iväg till tävlingen!  
    Jahajaja, så slog du undan fötterna på mig med...hur j-kla snygga är då dom du har skickat in om de där två inte dög????Förvånad Och inte visste jag att hela j-dra Norden ska vara med i tävlingen; har aldrig slagit mig ens...

Fast jag visste ju redan att du är grym!!!Flört Jag ska heja på dig!!!!

Jag är helkass på att kommentera nya alster just nu, för jag är sååååå STRESSAD!!! Men ovanstående var jag bara tvungen att kommentera med en gång jag såg dem...
  • Cia o krabaten

Kollektivt tack för fina ord om min senaste. Det är sååå kul att vara på G igen

Cheri: Läckra! Ser fram emot att se själva tävlingsbidragen!

Loppan: Funkar för mig också att klicka på dem. Fins. Gillar chipboarden. Vad är det som är mest som ramar runt negativa bokstäver, om du fattar vad jag menar...

• Cia o krabaten

På första och andra. bada bla

• Sol30

Jätte-jättefina lo:s alla lagt ut! Här är man borta nån dag och det tar halva förmiddagen att läsa igen! Och då kommer jag ju naturligtvis inte ihåg vad jag skulle kommentera....

Men, den här syfestivalen i Sollentuna nån som varit på den förut? Har utställarna mycket med sig som man kan köpa och är det nå billigare än i vanliga fall? *VÄLDIGT sugen på att åka!*

Cheri: Kanon att du bokat lokal! (vet att det är ett tag sen du skrev det....) Har vi bestämt nån tid?

• Minimalla

Nun: fast för att komma igång så behöver man ju inte lägga så mycket pengar... Jag betalade nog 150-200 för det allra nödvändigaste - typ lite papper (några enfärgade och några mönstrade), fotofix, en burk med blommor att dekorera med. Man bestämmer ju helt själv hur mycket man vill köpa på sig, kan nog vara smart att handla lite i taget - inte minst för plånboken, men även för att man ändrar smak ganska snabbt och för att man ibland köper sånt man inte vet vad man ska ha det till. Jag handlar lite då och då, för ett par hundralappar i taget - det funkar för mig men givetvis finns det alltid MYCKET mer jag skulle vilja ha...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket