• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Meli

claudia79

Längtar efter de nya BGpapprena, de verkar superfina tycker jag.

• Loppan79

Nu har jag också varit inne på BG:s hemsida och registrerat mig till nyhetsbrevet. Och så har jag kollat in alla nya supersnygga papper

• Minimalla

Nyfikenörn: jättesnyggt kort! Var det pilligt att vika pappret sådär? Tidskrävande?

Cheri: Wow, säger jag bara... såååå snygga LOs - låt mig gissa på en placering i tävlingen om det där är dina kaserade bidrag hur snygga är då inte de som får vara med .

• kela81

I dag ska vi gå å titta på hus...det ligger precis granne med papprika Livsfarligt

• claudia79
    Meli skrev 2007-01-28 09:41:18 följande:
    claudia79 Längtar efter de nya BGpapprena, de verkar superfina tycker jag.
    Ja håller med! Undrar när svenska butiker får in dem,tros?
    Minimalla skrev 2007-01-28 10:22:13 följande:
    Nyfikenörn: jättesnyggt kort! Var det pilligt att vika pappret sådär? Tidskrävande?Cheri: Wow, säger jag bara... såååå snygga LOs - låt mig gissa på en placering i tävlingen om det där är dina kaserade bidrag hur snygga är då inte de som får vara med .
    Ja visst! Ja tror på en topp-tio placering för Cheri!
    kela81 skrev 2007-01-28 10:26:47 följande:
    I dag ska vi gå å titta på hus...det ligger precis granne med papprika Livsfarligt
    ÅH! Kan det bli bättre?!Flört Vet din kille om att det ligger granne?*fniss*
  • Cheri

Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!

Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Fundersam

Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf

• claudia79
    Cheri skrev 2007-01-28 10:48:50 följande:
    Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf
    joFundersamGlad
  • Cheri
    claudia79 skrev 2007-01-28 10:58:34 följande:
    Cheri skrev 2007-01-28 10:48:50 följande: Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf jo
    Eller hur .. minimerade chanserna ganska mycket
  • Loppan79
    sitter själv.jpg

Jag har skaffat plus! och lagt in nya lo:s. Testar lägga in i tråden Cool
  • Loppan79

Det funkade ju! Men varför blir den inte så stor när man klickar?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket