• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Minimalla

Loppan: jättefina!! Och de blir stora när jag klickar på dem... ska in och glutta i ditt galleri nu då...

• Loppan79

Ha, ha Ja den ser ni ju ordentligt i alla fall

Någon vänlig själ som kan förklara hur jag lägger in en liten bild som när man klickar på den blir stor?

• Loppan79

Jaså det funkar för dig Minimalla. Konstigt för de är pyttesmå när jag klickar på dem Fundersam

• Minimalla

Ja det funkar när jag klickar - konstigt...
    Så här gör jag iaf: Markera bilden när den är liten, kopiera med ctrl+c och klistra in i tråden med ctrl+v.

• nun

hur mkt kostar allt när man ska börja

• pylle

Jätte fina loppan gillade dom alla tre ska kika in till dig nu och kolla in resten.

• Matriark
    Loppan79 skrev 2007-01-28 11:26:38 följande:
    Jag har skaffat plus! och lagt in nya lo:s. Testar lägga in i tråden
    Jättefina, säskilt "i din säng".
    nun skrev 2007-01-28 11:40:13 följande:
    hur mkt kostar allt när man ska börja
    Mycket Det beror på hur mycket du köper.. även om du köper ett komplett startkit så kommer du att känna
    "jag skulle ha haft ett sådant verktyg"
    "jag skulle behöva papper i den färgen"
    "jag skulle köpt mer fotofix och glu dots, det tar ju slut så fort"
    "det ser lite tomt ut, jag skulle behöva mer dekorationer"
    "hmm.. ett foam stamp alfabet vore inte dumt att ha"
    ............. och så där fortsätter det.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket