• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-27 23:53:45 följande:
    OM jag mot all förmodan skulle ha en egen Rickilakeshow så skulle jag byta namn till Pinky... och det skulle ju fungera alldeles utmärkt!! Go Pinky, go Pinky!! (Oj oj märks att klockan börjar närma sig 12)
    *ASG* Nej Shrinky!!!
  • Venezuela

Cheri: Shit, shit, shit - HUR fina ska inte dina andra LO´s vara om de här inte dög...

• claudia79

Cheri: Håller me Venezuela Underbara!! Och den dagen barnen går till skolan måste kännas väldigt speciellt Jag gillade att du scrappat om din sons färgblindhet också. Känns som viktigt på nåt sätt att alla LO:s inte bara blir "du är så sockersöt"....typ

Äsch ja just de! Ja glömde att jag heter Frida Nilsson

• Cheri

Venezuela!! Äääh tack vad snäll du är! Så fina är dom faktiskt inte Claudia79 tack till dig med! Aaaah som jag misstänkte Jättefin o GRATTIS!

• Camasunary

Jättefina Cheri! Det verkar som du har en bra fotomodell Vilken gullunge! Du kan ju omöjligen ha tidsbrist om du t.o.m har hunnit göra fler än vad som behövs??!

• Cheri

Camasunary haha ok gissa igen Jag var ju tvungen att göra om dom, kan ju inte skicka in vad som helst ! Den med skolan var min första LO för "ny trend" .. jag hittade på det där med carving.. (gick inte o lura er va?) HAHA

Men sen ångrade jag mig när jag kom på en bra grej

Jaaa.. han är en underbar fotomodell!! Båda mina barn är det.. och dom får ständigt stå ut med mig! Stackars barn!

• Mizty

Skitsnygga båda två!!!  
    Håller med Venezuela... Hur snygga är inte dom du skickat iväg Förvånad

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Idag har min kusin & hans fru varit här på besök... Hon hade med sig bilder från deras bröllop! Å när vi var inne i stan köpte jag en del saker så nu kan jag börja scrapa deras bröllopsalbum!!!! Skrattande Ska bli sååååå roligt!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Camasunary

Tja... varför inte skapa en ny trend??

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket