• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • brokig

Jag tycker det är bra att få paket oftare så att man känner sig ihågkommen och att det är värt besväret. Bättre att ha få aktiva medlemmar än massor som får ett paket per år.

• tjorvan

Ja så kan man ju oxå se på det ... Synd bara att man inte får en chans att få vara en aktiv medlem då ..

• Pyssilullan

Ngn mer än jag som ska prova det där musik grejset?

Jag har inte riktigt förstått VAD det innebär än, någon som vet?

• MansonDust

Jag har anmält mej, hoppas på att få vara med ang. det med musiken. Sista anmälningsdagen idag ju.

Jag vet inte ? Man kanske får testa en sida & testa ladda ner ? Vet inte faktiskt.

• Bempa

Jag har ju bara fått kexchokladen o flingorna, o nu inget... Hmm, ser ut som alla ni andra får ju Är väl helt fel målgrupp...

• Springsteen

Hur ser man vilka målgrupper man är i????

har ju i o för sig fått nescafe, kellogs o nu juicen... fick erbjudande om bingo oxå men tackade nej....

• BimBim o Knorrans Mamma

Jag värvade min sambo förra veckan. Idag fick han erbjudande om läkerol dark. Det gick fort måste jag säga!!!
    Ja jag vet att man ej får anmäla familjemedlemmar men men
    Vi står på olika adresser än för vi ej orkat byta så de e ju bara tuta o köra *s*

• brokig

de verkar ha fått igång sin verksamhet ordentligt då måste jag säga

Svar på tråden Buzzadorer