• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Fiaflopp

De man värvar får ju hamna på väntelista och det har man kunnat göra hela tiden...i alla fall hos mig

• BimBim o Knorrans Mamma

FiaFlopp. Har jag kunnat nu som först. men under hela hösten/vintern tills nu har de ej kunnat registrera sig ens. Bara blivit flemeddelanden mm mm mm.

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 32 ♥ ¸.?°´¯)
  • Pyssilullan

Men varför verkar Alla ni har fått meddelande om JUICE med INTE jag
    Jag har endast fått 2 erbjudanden hittills...

• Diwa

jag har inte helelr fått juice erbjudandet

olika målgrupper?

I'm a Bitch, I'm a Mother, I'm A Child and much Other *asg*
  • brokig

jag är ju i målgruppen ung (18-40) och tränande storstadskvinna. Jag har fått det magra kaffet, hälsoflingorna och nu erbjudandet om juicen som också passar in i samma linje.

• brokig

jag fick inte kexchokladen eller cloettan, kanske efetrsom ajg inte äter sånt

Pyssilullan skrev 2007-02-01 19:42:15 följande:
    Men varför verkar Alla ni har fått meddelande om JUICE med INTE jag Jag har endast fått 2 erbjudanden hittills...
    Jag har bara fått kexchoklad och kellogs. O jag har varit medlem sen det startade typ
    Har dessutom alltid legat 1a och 2a på rankinglistan över flest poäng hela tiden o ändå inte fått mer
    Inte fått juice kampanjen heller...
  • brokig

smulan: Du kanske inte ingår i rätt målgrupp? Jag kan tänka mig att min målgrupp är den som det riktas flest nya produkter till, därav att jag redan fått tre kampanjer trots att jag bara varit med några månader.

brokig skrev 2007-02-01 21:13:39 följande:
    smulan: Du kanske inte ingår i rätt målgrupp? Jag kan tänka mig att min målgrupp är den som det riktas flest nya produkter till, därav att jag redan fått tre kampanjer trots att jag bara varit med några månader.
    vad har du för målgrupp då?
    Kan ju va så.
Svar på tråden Buzzadorer