• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Heidi1

juicen blev så mycket godare när den hade fått stå i kylen ett  par timmar

• Springsteen

Tack Jessica

den gula josen var ju superäcklig men den andra var helt ok men ingen höjdare...

• brokig

idag har jag iaf fått min avi, skönt. Men ahr inte hunnit hämta flaskorna än... Ska bli skoj. Groggvirke kanske?

• BimBim o Knorrans Mamma

Yeah!!!! Nu fick min sambo mail om att han kommit med i Läkerol Dark kampanjen!!!
    Det skickades till han igår. Jippie!
    Nån mer som kommit med där?
    Själv har man ju ej fått nåt kampanjerbjudande alls efter kellogs och kexchoklad. TRAGISKT!
    Och bullshit att man får fina erbjudanden ju mer poäng man har. Jag har ju ffs över 56000 poäng!
    Borde jag inte få nån kampanj snart då? *morr*

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 34 ♥ ¸.?°´¯)
  • brokig

nu har jag hämtat mina juicer och testat den gula. Jag tycker den var god. Gillar konsistensen och smaken som inte alls är söt. Däremot är dne ju en riktig kaloribomb med 46 kcal per 100 ml

• chillie

Smulan 80: Hur har du lyckats få ihop så mkt poäng med bara 2 kampanjer? Finns det nåt mer man kan göra för att få poäng förutom att värva medlemmar?

• BimBim o Knorrans Mamma
    chillie skrev 2007-02-16 20:02:10 följande:
    Smulan 80: Hur har du lyckats få ihop så mkt poäng med bara 2 kampanjer? Finns det nåt mer man kan göra för att få poäng förutom att värva medlemmar?
    Jag har varit medlemlänge. Och värvat väldigt många. Jag ligger på plats 2 på rankinglistan. Det är ju pga värvningen jag har så många poäng. INTE pga antalet kampanjer. Grrr.... Om det ändå vore så väl
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 34 ♥ ¸.?°´¯)
  • chillie

Fy vad tråkigt Inte lönt att ha många poäng då ju.

• Fiaflopp

Nån som fått något erbjudande efter juicen?
    Jag lämnade min rapport om den idag...

• honyponken

jag tycker den gula juicen va sådär, men den andra va ju supergod!!! :)

Svar på tråden Buzzadorer