• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • brokig

Nu har jag fått Ezmo-erbjudandet också. Vet inte om jag hinner med ytterligare en kampanj den här månaden. Fler som fått inbjudan?

• Tina83

det vore bra om man visste säkert hur det ligger till med skatten.ska försöka kolla upp det. återkommer.

• Heidi1

här e en till buzzardo...tycker inte om  flingor från Kelloggs ska snart lämna min rapport.

• Fiaflopp

Nån som fått mail om att de blivit antagna till juice-kampanjen?

• brokig

Nej, jag sitter och hoppas på ett sånt mejl. Vore bra att veta om man blivit antagen eller ej. Anmälde mig förrresten till den där Ezmo-kampanjen också. Kanske kan vara skoj att pröva.

• Heidi1
    Fiaflopp skrev 2007-02-05 21:11:38 följande:
    Nån som fått mail om att de blivit antagna till juice-kampanjen?
    nopp väntar på mail
  • Tina83

MEn hallå, är det bara jag som funderar över detta med skatten? och om man måste deklarera för detta?

• Jessica K

Tina: du fick ett svar från Gumpan här ovan.

• Tingilya

Jag har fått mail om att jag blivit antagen.

• Tina83

i avtalet såtr det som nummer 12:

"buzzadoren ansvarar själv för ev. skattekonsekvenser för varor, belöningar och priser, som erhålls från Buzzador AB"

Svar på tråden Buzzadorer