• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • honyponken

jag tror det är olika produkter i olika målgrupper...

• MansonDust

Hallå !

jag fick ett mail nu om att jag var utvald för ett speciellt erbjudande att ladda ner musik lagligt Sista anmälningsdagen är idag, så då har man väl IDAG på sig med när det står 6 Feb ? Visst ? Hehe.

Spännande

• MansonDust

luddigamaskrosen> De går på vad man fyllt i på intressen osv, så väljer de väl på så sätt. Jag har fått kexchokladen & Kelloggs. Varit med i 1 år nu. Och så erbjudandet nu, ang. nedladdning av musik lagligt.

• brokig

Jag fick välkomstkampanjen i oktober (NesCafé), Kelloggsen kom förra veckan, juicen kommer nästa vecka (fick besked att jag kom med idag) och så ska jag vara med i den där nedladdningskampanjen också. Jag tror ju att jag ingår i den mest kommersiella målgruppen av alla och därför fått fler erbjudanden än er ovan. Ezmo tror jag dock att jag fick mest för att den inte var så populär (folk verkar mer vara ute efter gratis mat).

• honyponken

jag fick nescafé i höstas som välkomstpaket.å nu får ja juicen nästa vecka..men fick erbjudandet om kellogs me och även ezmo

• tjorvan

Naeej , jag blir sååå ledsen , buuhuuu !! Läser ju att massor får paket o erbjudanden å jag jag får INGENTING jag, usch för Buzzador ... Har ju längtat ja över 1 år så orättvist !!!

• tjorvan

Nope inget alls går regelbundet in på deras sida , men icket inget alls står d där heller..

• MansonDust

Men det är många som väntar och inte fått. Är kanske kö ?

• tjorvan

Jaddå kan tänka mig att det är kö .. tråkigt bara att de som redan har fått får igen istället för att de skickar till de som väntar , knasig strategi tycker jag dem har på Buzzador ..:-/

Det hade ju bara varit såååå KUL att få ett paket ..

Svar på tråden Buzzadorer