• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Fiaflopp

Jag hade också fått mail om kampanjen i morse så jag är antagen!

Nån som vet om man kan anmäla sig till kampanjer även om man inte får mail om dem?

• Heidi1

jag e antagen nu till juice kampanjen

• Fragole
    Tina83 skrev 2007-02-06 07:23:20 följande:
    i avtalet såtr det som nummer 12:"buzzadoren ansvarar själv för ev. skattekonsekvenser för varor, belöningar och priser, som erhålls från Buzzador AB"
    Jag är ju lite trögtänkt, så jag förstår inte riktigt innebörden i det.... När är det tänkt att man ska skatta då? Alltså är det redan från typ första varuprovet, eller när?
    Det som inte dödar härdar
  • honyponken

nu är jag antagen till juicen :)

man ska la få bra mkt grejjer för att skatta för dom va!? man kan la inte skatta för nån enstaka kampanj...

• Runguska

Jag blev antagen till Kellogs-kampanjen, men Posten har slarvat bort mitt paket! Jag skrev till Buzzador på den adress man skulle, men de kan visst inte göra något. JAg har frågat på mitt utlämningsställe, men det var svårt att få dem att fatta att det var ett B-postpaket och att jag inte fått någon avi. Jag tror nästan att de struntade i att kolla ordentligt för tanten i kassan tittade i alla fall på mig som jag var tokig!

Mitt liv är som den där säcken frimärken jag inte orkar sortera.
  • Tina83

fragole: jag fattar inte heller, därför frågar jag...jag e ju släv med i buzzador, så man vill ju veta...

ingen som vet?

• Fragole
    Tina83 skrev 2007-02-06 09:23:21 följande:
    fragole: jag fattar inte heller, därför frågar jag...jag e ju släv med i buzzador, så man vill ju veta...ingen som vet?
    Det är ju säkert så som Honeyponken skriver, att man ska få jättemycket saker innan man ska skatta. Men frågan är ju vad dom anser är "jättemycket"... *hmm*
    Det som inte dödar härdar
  • Tinzi

hmm ganska nybliven buzzador här..vadå skatta?

• Tina83

ja, djag mailade o frågade, men fick bara tll svar att de hade motagit min fråga, o att e skulle svara om dem ansåg att det var nödvändigt....skumt...

så jag fattar ingenting. jag är inte så bra på det där med skatt o deklaration. jag brukar mest skumma igenom o ringa o godkänna..så jag e rädd att det kommer nånting i baken sen, att man gör fel..

• luddigamaskrosen

Här är en ganska ny buzzrare som inte fattar ett svatt.
    Ska man skatta? Nej det kan man väl inte behöva förns det är mycket man tagit emot -som honypnken säger.

Jag har vart med i två kampanjer (inkl. första inträdeskampanjen) och det är Kexchoklad och Kellogs som jag gör nu. Har bara fått dessa två erbjudanden om att vara med och det första va i september (?) 2006. Varför får man inte oftare? Eller får vissa mer erbjudanden än andra? Vad är det isf som avgör?

Svar på tråden Buzzadorer