• brokig

Buzzadorer

familjeliv.se/Forum-5-172/m13595732.html

verkar ha gått ut. Länka gärna om det redan finns en ny (hittade ingen med sökfunktionen.

Idag fick jag mina flingor från Kelloggs, Jisses så mycket flingor. Tror jag kan äta dem till dödagar. Ett stort paket till mig och 10 små paket att ge bort. Dessutom fick man en vattenflaska med bärrem och information om frukost.

Mitt startkit bestod av NesCafé light och det var ju sisådär. Men om de här flingorna är goda så har man ju massor av frukost att se fram emot (jag gillar fullkornsflingor).

• Svar på tråden Buzzadorer
  • Malouise

Jag fick också mina igår, dom var jättegoda! Det tyckte min 3-åring också och hon älskade att få ett eget litet paket!

• The Dreamer

väntar fortfarande på mitt utlovade välkomstpaket..

Är inne på 7 månaden av väntan nu... *less*

• jeli81

Åh jag vill också ha flingor, jaja jag har fått kaffe och chokladbitar, smarrigt värre!! :D  

• Camillie84

Jag fick också flingor från kellogs.. Dom är goda faktiskt. Och jag behövde en vattenflaska också

• Camillie84

Jag fick också det där kaffet som välkomstpaket, ´gillade det inte alls.. har fortfarande kvar av det..

• BimBim o Knorrans Mamma

Fick oxå flingorna idag.
    Inte hunnit smaka än.
    Gett bart ett par paket till familjen. Se vad de tycker.
    Men vattenflaskan kändes lite b...
    Fast jag förväntade mig inget roligare som "present2 heller iof

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 31 ♥ ¸.?°´¯)
  • Nettis1975

Hur ofta får man något? Jag fick mitt välkomstpaket sedan har jag inte hört något mer.

• brokig

Jag tyckte flingorna var goda. Satte just i mig en filtallrik med sådana som mellanmål

• getingmidja

Väntar också på flingorna.

En man är aldrig äldre än den kvinna han känner på - Groucho Marx
  • getingmidja
    Nettis1975 skrev 2007-01-26 14:11:08 följande:
    Hur ofta får man något? Jag fick mitt välkomstpaket sedan har jag inte hört något mer.
    Har du skrivit rapport angående välkomstpaketet?
    Alltså, utvärdering.
    En man är aldrig äldre än den kvinna han känner på - Groucho Marx
Svar på tråden Buzzadorer